خودرو

ایران خودرو دیزل از رکورد تولید سالانه عبور کرد


آنچه دیگران می خوانند:

مدیرعامل ایران خودرو دیزل ضمن اعلام این خبر خاطرنشان کرد: این موفقیت مرهون تلاش همه کارکنان به ویژه مدیرعامل سابق این شرکت است و همه باید قدردان زحمات وی باشیم.

محمدحسن محمدزاده افزود: با پشت سر گذاشتن رکورد تولید سالانه قبلی که در سال گذشته ثبت شده بود، توانستیم به تعداد ۱۸ هزار و ۵۸۰ دستگاه دست پیدا کنیم و رکورد تولید سالانه جدیدی را در تاریخ ۶۴ ساله شرکت ایران خودرو دیزل به ثبت برسانیم.

وی بیان کرد: ۱۸ هزار و ۵۸ دستگاه محصول تجاری تولید شده شامل ۶ هزار و ۶۷۲ دستگاه باری و کمپرسی، ۳ هزار و ۹۶۰ دستگاه یدک کش، هزار و ۴۴۸ دستگاه کامیون، ۵۰۰ دستگاه اتوبوس، ۲ هزار و ۳۵۲ دستگاه وانت و ۳ هزار و ۱۲۶ دستگاه وانت است.

محمدزاده تاکید کرد: شرکت ایران خودرو دیزل با این حجم تولید توانست با تولید تقریبا پنج برابری محصولات کامیونت نسبت به سال گذشته رکورد جدیدی را در تولید این محصول به ثبت برساند و در عین حال رکورد جدیدی را در دو محصول وانت و پیکاپ. ما دو رکورد جدید تولید هستیم.

ثبت هفت رکورد جدید در فروش ایران خودرو دیزل

مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین با اشاره به آمار فروش این شرکت در سال ۱۴۰۲ از ثبت هفت رکورد جدید در حوزه فروش این شرکت خبر داد و خاطرنشان کرد: سال گذشته شاهد رکورد جدیدی در تاریخ ایران بودیم. فروش خالص خودرو دیزل. کارنامه جذب نقدینگی، رکورد تحویل ماهانه، سابقه تحویل سالانه، سابقه تعداد پلاک و سابقه سهم نمایندگان شرکت در خالص فروش را آماده کرده ایم.

وی تصریح کرد: آمار تحویل ماهانه ایران خودرو دیزل در دی ماه به رقم بی سابقه ۲ هزار و ۳۳۰ دستگاه رسید که رکورد جدیدی در این زمینه محسوب می شود و در عین حال تا پایان اسفندماه به تعداد ۱۶ هزار و ۸۷۹ دستگاه رسیدیم. این تعداد تا پایان سال از ۱۷۰۰۰ واحد خواهد گذشت. .

محمدزاده همچنین افزود: با توجه به برنامه تولید ۲۴ هزار دستگاهی در سال ۱۴۰۳ و برنامه ریزی و تحویل، با تلاش همه کارکنان شرکت خودرو دیزل، تلاش خواهیم کرد تا به آن دست پیدا کنیم و در سال آینده رکورد تولید سالانه جدیدی را به ثبت برسانیم.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا