ورزشی

ایران 2 – بورکینافاسو یک

تیم ملی فوتبال ایران از ساعت ۱۸ امروز در ورزشگاه المپیک کیش در آخرین بازی دوستانه خود پیش از حضور در جام ملت های آسیا به مصاف تیم ملی بورکینافاسو رفت.

تیم ملی فوتبال ایران در ۱۱ بازی متوالی بعد از سرمربی قلانوی شکست نخورده است و در ۹ بازی موفق به کسب پیروزی و دو تساوی شده است اما در آستانه جام ملت های آسیا و قبل از سفر به قطر امشب در یک دیدار تدارکاتی قرار دارد. همخوانی داشتن. آنها برای به دست آوردن هماهنگی بیشتر به مصاف بورکینافاسو رفتند.

ترکیب تیم ملی ایران

علیرضا بیرانوند میلاد محمدی مجید حسینی حسین کنعانی صادق محرمی | سامان قدس | سعید عزت اللهی محمد محبی مهدی طارمی علیرضا جهانبخش شهریار مغانلو

سرمربی: امیر قلعه‌نوی

ترکیب تیم ملی بورکینافاسو

Hillil Konate | آسوفو دایو آدامو ناگالو | استیو یاگو | رازک گیباره | بلاتی توره آداما گویرا عزیز که الکس بانگری محمد کوناته و فیصل تاپسوبا

سرمربی: هوبرت ولود

گزارش بازی

دقیقه ۳: صادق محرمی با حرکتی انفرادی و تاکتیکی از زمین خودی به پشت محوطه جریمه حریف رفت و در نهایت مدافع حریف توپ را از پای او دور کرد.

دقیقه ۴: محمد محبی با دریافت یک پاس خوب وارد محوطه جریمه شد و در موقعیت بسیار خوبی برای گلزنی قرار گرفت که مدافع بورکینافاسو با تکل به موقع توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۵: روی ضربه کرنر، طارمی قصد داشت با ضربه قیچی دروازه حریف را باز کند که ضربه او از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۷: ضربه محمد محبی از پشت محوطه جریمه در فاصله چند متری از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۰: ارسال محمدی از سمت چپ زمین بلند نشد و در محوطه جریمه به مهدی طارمی رسید که توپ را مهار کرد و ضربه فنی او را کوناته به زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۱۲: کوناته روی توپ ارسالی از سمت راست موقعیت خوبی به دست آورد اما نتوانست ضربه آخر را بزند و با بیرانوند برخورد کرد که منجر به مصدومیت نه چندان جدی دروازه بان ایران شد.

دقیقه ۱۴: شوت از راه دور بازیکن بورکینافاسو در اختیار بیرانوند قرار گرفت.

دقیقه ۱۶: سامان قدوس در زمین خودی خطا کرد تا آداما گویرا صاحب توپ شد و محمد کوناته با ضربه محکم پای چپ، پاس عمقی این بازیکن را مقابل دو مدافع ایران زد. پس از برخورد به تیر عمودی دروازه، اولین گل را به ثمر رساند. بازی را بیاور

دقیقه ۲۰: حمله همه جانبه ایران نزدیک بود به مغانلو برسد و تبدیل به موقعیتی جدی شود که یوگا از راه رسید و توپ را به کرنر زد.

دقیقه ۲۱: ارسال محمدی و ضربه سر مغانلو به دست هیلیل کوناته افتاد.

دقیقه ۲۳: فرار سریع میلاد محمدی از سمت چپ زمین و پاس زمینی خطرناک او از مقابل دروازه و پای مغانلو گذشت و پس از تیر دوم به جهانبخش رسید اما ضربه او راه به جایی نبرد و پس از برخورد با گویباره به گوشه ای رفت .

دقیقه ۳۴: هیچکس نتوانست از پاس زیبای صادق محرمی استفاده کند و توپ از سمت راست به جناح چپ رفت.

دقیقه ۳۴: پاس خطرناک پشت مدافعان بورکینافاسو زودتر از شهریار مغانلو به دست دروازه بان این تیم افتاد تا باز هم موقعیت ایران از دست برود.

دقیقه ۳۷: جهانبخش می توانست ضربه سر محمد محبی و ارسال از سمت چپ زمین در مقابل تیرک دوم را تبدیل به گل کند اما مدافع بورکینافاسو زودتر به توپ رسید و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه ۳۸: ارسال سامان قدوس از گوشه سمت راست خطرناک بود و به مهدی طارمی رسید که ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.

دقیقه ۴۰: طارمی پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و یاگو روی او خطا کرد تا ایران صاحب یک ضربه ایستگاهی شود.

دقیقه ۴۱: ضربه ایستگاهی سامان قدوس به دیوار دفاعی بازیکنان بورکینافاسو برخورد کرد و جهانبخش در ریباند توسط مدافع حریف دفع شد و به بیرون رفت.

دقیقه ۴۲: جهانبخش پاس دریافتی از طارمی را برگرداند و این مهاجم را در موقعیت تک به تک قرار داد و ضربه فنی و پای این بازیکن را دروازه بان بورکینافاسو به زیبایی به کرنر فرستاد.

دقیقه ۴۵: پاس عمقی طارمی به مقانلو و ضربه این بازیکن با برخورد به مدافع حریف جلوی پای شهریار افتاد و مدافعان بورکینافاسو در فاصله ۶ قدمی پاس او را به طارمی مهار کردند.

دقیقه ۵۵: ارسال توپ از سمت راست زمین به محوطه جریمه ایران و ضربه سر محمد کوناته در حالی که دستش کاملا باز بود به آریا یوسفی برخورد کرد اما داور عراقی در میان اعتراض بازیکنان بورکینافاسو اعتقادی به اعلام پنالتی نداشت. .

در حال تکمیل…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا