ترندهای روز

ایردراپ DOGS در صرافی بیتگت قیمت خورد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

ربات سگ یکی از جدیدترین و ساده ترین ایردراپ های تلگرام همه را شگفت زده کرد! این ایردراپ که کار مشترک سازندگان NatCoin و Bloom است، در کمتر از یک هفته از عرضه خود توانست در پیش بازار چندین صرافی مانند gate.io و bitget قرار گیرد.

قیمت سگ در زمان پیش فروش

همانطور که گفتیم سگ ها در کمتر از یک هفته و جمعه ۲۲ ترند شد تیر این ماه حداقل در دو مبادله نقل شده است. قیمت DOGS در صرافی get.io در زمان نوشتن این خبر ۰.۰۰۹۵ دلار و در مبادله بیت جت برابر با ۰.۰۰۸۴۸۸ دلار است.

DOGS airdrop در صرافی Bitgate قیمت گذاری شد

این اولین بار نیست بیت گت و دروازه آنها از پروژه های مبتنی بر اکوسیستم TON پشتیبانی می کنند. آنها قبلا توکن هایی مانند Not Coin (NOT)، Hamster Combat (HMSTR) و موارد دیگر را برای دسترسی کاربران به پروژه های Trend مبتنی بر تلگرام فهرست کرده اند.

چند نکته جالب از DOGS airdrop

  • این ایردراپ رکورد ۱۰ میلیون کاربر را در ۳ روز شکست! پیش از این این رکورد در اختیار راکی ​​رابیت با ۸ میلیون کاربر در ۵ روز قرار داشت.

  • شما می توانید سگ های توکن را با ستاره هایی که از Major Airdrop دریافت می کنید خریداری کنید! این کار تا ۲۵ امکان پذیر است تیر این امکان برای شما وجود دارد که وارد DOGS شوید، روی Boost Score در قسمت Leaderboard کلیک کنید و به ازای هر ستاره یک سگ دریافت کنید.

DOGS airdrop در صرافی Bitgate قیمت گذاری شد

توجه داشته باشید که با موجودی حساب اصلی خود نمی توانید سگ خریداری کنید و باید ستاره ها را خریداری کنید. با توجه به اینکه قیمت این ارزها شفاف نیست، اصلا این کار را توصیه نمی کنیم!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا