فناوری

ایسوس از لپ‌تاپ Zenbook Duo با دو نمایشگر ۱۴ اینچی رونمایی کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ایسوس امسال در نمایشگاه CES 2024 محصولات متنوعی از جمله لپ تاپ های مخصوص بازی را ارائه کرده است. در همین رویداد، این شرکت از لپ تاپ جدید Zenbook Duo نیز رونمایی کرد که دارای دو صفحه نمایش ۱۴ اینچی است.

ایسوس Zenbook Duo دارای دو نمایشگر ۱۴ اینچی است که هر دو پنل OLED با رزولوشن ۲۸۸۰ در ۱۸۰۰ پیکسل، نسبت تصویر ۱۶:۱۰ و نرخ تازه سازی ۱۲۰ هرتز دارند. این دستگاه بیشتر شبیه لپ تاپ Lenovo Yoga Book 9i است که دو صفحه نمایش داشت.

ویژگی های لپ تاپ ایسوس Zenbook Duo

ایسوس مانند لنوو به شما امکان می دهد از صفحه کلید مجازی برای تایپ در صفحه دوم استفاده کنید یا آن را به صفحه کلید فیزیکی متصل کنید. کیبورد فیزیکی ایسوس برای این دستگاه دارای یک ترک پد نیز می باشد تا تجربه ای مشابه لپ تاپ های معمولی را در اختیار شما قرار دهد.

این شرکت چندین سناریو مختلف را برای استفاده از این لپ تاپ در نظر گرفته است. در حالت استاندارد لپ تاپ، صفحه کلید فیزیکی در پایین نمایشگر قرار می گیرد تا ظاهر و حس یک لپ تاپ معمولی را به آن بدهد. اما می توانید صفحه کلید را روی میز بگذارید و دو صفحه Zenbook Duo را به صورت عمودی قرار دهید تا به حالت Dual Screen یا Desktop Mode بروید.

ایسوس همچنین به حالتی به نام Sharing اشاره کرده است که در آن دیگر صفحه کلید فیزیکی وجود ندارد و هر دو صفحه نمایش روی سطح میز اما رو به روی هم قرار می گیرند. با این کار مثلا وقتی با همکارتان جلسه دارید می توانید اطلاعات مورد نظر را در صفحه دوم رو به روی او نمایش دهید.

Asus Zenbook Duo را می توان با پردازنده Intel Core Ultra 9 185H و ۳۲ گیگابایت رم با ۲ ترابایت حافظه داخلی پیکربندی کرد. این لپ تاپ از باتری ۷۵ وات ساعتی استفاده می کند. فناوری های ارتباطی آن شامل دو پورت Thunderbolt 4، یک پورت USB-A، یک پورت HDMI و یک جک ۳.۵ میلی متری هدفون است. این لپ تاپ از قلم ایسوس نیز پشتیبانی می کند.

Asus Zenbook Duo از اواخر ژانویه با قیمت پایه ۱۶۹۹ پوند در بریتانیا در دسترس خواهد بود.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا