ترندهای روز

ایلان ماسک احتمالاً در سال ۲۰۲۷ اولین تریلیونر جهان خواهد شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

طبق گفته آکادمی Informa Connect، ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا و اسپیس ایکس تا سال ۲۰۲۷ تریلیونر می شود. پیش بینی های این آکادمی بر اساس نرخ رشد سالانه ثروت افراد است. البته، ثروت ماسک، که با سهام او در تسلا مرتبط است، در چند سال گذشته در نوسان بوده است.

طبق گزارش Informa Connect، ثروت ایلان ماسک به طور متوسط ​​سالانه ۱۱۰ درصد در حال رشد بوده است. وی همچنین با ۲۳۷ میلیارد دلار ثروتمندترین فرد جهان بر اساس شاخص میلیاردرهای بلومبرگ است. با این حال، این میلیاردر ممکن است تا سال ۲۰۲۷ به اولین تریلیونر جهان تبدیل شود.

البته ثروت ماسک که به سهام او در تسلا گره خورده است، در چند سال گذشته نوسانات قابل توجهی داشته است. به عنوان مثال، سود و درآمد تسلا در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ نسبت به مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۵۵ و ۹ درصد کاهش یافته است.

پیش بینی تریلیونر شدن ایلان ماسک تا سال ۲۰۲۷

بر اساس گزارش ها، هیچ کس در جهان تا به حال یک تریلیونر نبوده است، با این حال، دیر یا زود، ثروت یکی از میلیاردرهای فعلی به یک تریلیون دلار خواهد رسید. تحلیل آکادمی Informa Connect همچنین نشان می دهد که پس از ایلان ماسک، گوتام آدانی، سرمایه گذار و میلیاردر هندی، دومین فردی خواهد بود که تریلیونر می شود. اگر نرخ رشد سالانه ثروت او ۱۲۳ درصد باقی بماند، این اتفاق در سال ۲۰۲۸ رخ می دهد. ثروت او در حال حاضر ۹۹.۶ میلیارد دلار است.

جنسن هوانگ، مدیرعامل انویدیا و میلیاردر اندونزیایی انرژی و معدن، پراجوگو پانگستو نیز ممکن است تا سال ۲۰۲۸ تریلیونر شوند. برنارد آرنو، سومین فرد ثروتمند جهان، نیز در راه تبدیل شدن به یک تریلیون دلار است و ممکن است همراه با مدیرعامل، مارک، تریلیونر شود. زاکربرگ در سال ۲۰۳۰

از زمانی که جهان اولین میلیاردر خود را در سال ۱۹۱۶ به رسمیت شناخت، این سوال مطرح شد که چه کسی ممکن است اولین تریلیونر جهان باشد. با وجود جذابیت چنین اعدادی، بسیاری از کارشناسان انباشت ثروت هنگفت توسط عده ای معدود را یک بیماری اجتماعی می دانند. طبق گزارش آکسفام، در سال ۲۰۱۹، ثروتمندان متشکل از ۷۷ میلیون میلیاردر، میلیونر و افرادی که بیش از ۱۴۰ هزار دلار در سال خرج می کنند، ۱۶ درصد از کل انتشار گازهای گلخانه ای را تشکیل می دهند. دی اکسیدکرین مصرف کرده بودند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا