ترندهای روز

ایلان ماسک در واکنش به ایده تولید گوشی با همکاری سامسونگ: احتمالش را رد نمی‌کنم

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

پس از اعلام همکاری اپل با OpenAI و اجرای ChatGPT در آیفون، ایلان ماسک تهدید کرد که در صورت تعبیه این هوش مصنوعی در سطح سیستم عامل در آیفون، استفاده از این هوش مصنوعی را در شرکت های خود ممنوع خواهد کرد. حال در پاسخ به یکی از کاربران به احتمال همکاری با سامسونگ برای تولید گوشی واکنش نشان داده است.

یکی از کاربران شبکه اجتماعی X پیش بینی کرد که X در آینده برای ساخت گوشی X با سامسونگ همکاری خواهد کرد. این دستگاه از سیستم عامل X OS استفاده خواهد کرد که برای اطمینان از حفظ حریم خصوصی کاربران، متن باز خواهد بود. این گوشی همچنین قادر به برقراری ارتباط مستقیم با ماهواره های Starlink خواهد بود و با APX، خودروهای تسلا، روباتاکسی، روبات های Optimus، سیستم حمل و نقل شرکت Boring و محصولات Nuralink سازگار خواهد بود.

ایلان ماسک در پاسخ به این پست نوشت: چنین چیزی غیرممکن نیست.

پیش از این در پاییز ۱۴۰۱، پیشنهاد شده بود که ایلان ماسک گوشی جدیدی برای رقابت با محصولات آیفون و اندروید بسازد. در آن زمان مشکل اپلیکیشن توییتر با اپ استور و گوگل پلی او را بر آن داشت تا احتمال ساخت این محصول جدید را مطرح کند.

حال باید دید برنامه اپل برای استفاده از مدل های هوش مصنوعی OpenAI که ظاهرا ایلان ماسک با آن مشکل جدی دارد، این میلیاردر جنجالی را به کدام سمت می فرستد. اگرچه تولید گوشی کار ساده ای نیست، اما همکاری با شرکت بزرگی مانند سامسونگ می تواند بسیاری از مشکلات سر راه چنین برنامه ای را کاهش دهد.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا