ترندهای روز

ایلان ماسک می‌گوید در شبکه اجتماعی ایکس یک اکانت ثانویه داشته است

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

ایلان ماسک، مالک شبکه اجتماعی X، اخیراً گفته است که در سال ۲۰۲۳ برای مدت کوتاهی از یک اکانت آزمایشی در X استفاده کرده است و ظاهرا هنوز هم استفاده می کند. او همچنین گفت که برای سنجش صحت محتوای پست ها فقط به Community Notes این پلتفرم مراجعه می کند.

به گزارش اینسایدر، ایلان ماسک در یک پرونده قضایی جدید در رابطه با اعاده حیثیت و حیثیت یک جوان ۲۲ ساله به نام «بن برودی» اعتراف کرده است که محتوایی را از حساب کاربری دیگری به نام «baby smoke 9000» در X به اشتراک گذاشته است. . اما در حال حاضر X چنین اکانتی را نشان نمی دهد. با این حال، کاربران قبلاً متوجه فعالیت ماسک در حساب‌های ثانویه شده بودند. به عنوان مثال، به نظر می رسد ماسک از اکانت ermnmusk برای ارسال پست در X از دیدگاه پسر سه ساله خود، X، استفاده می کند.

حساب کاربری پسر سه ساله ایلان ماسک در X

او در یکی از پست های ارمن ماسک به تولد خود اشاره می کند: “بالاخره ۴ می ۳ ساله می شوم!” پسر ایلان ماسک نیز در ۴ می به دنیا آمد. همچنین این اکانت به نام “Elon Test” در X اخیراً در مورد خورشید گرفتگی آمریکا گفته است: “بچه ها ببخشید خورشید غروب کرد، اکنون دوباره برمی گردد!”

در این دادگاه جدید، ایلان ماسک با شکایت جوانی به نام بن برودی مواجه می شود که ادعا می کند صاحب X تئوری های توطئه علیه او منتشر کرده است و حالا این مرد جوان می خواهد حیثیت خود را بازگرداند. در این دادگاه از ماسک در مورد میزان اطمینان او به نظراتی که بیان می کند سؤال شد. در واقع، وقتی وکیل برودی از ماسک پرسید که آیا سعی کرده است اطلاعات مربوط به این شخص را در X تأیید کند یا خیر. میلیاردر گفت که این کار را نکرده است.

ایلان ماسک می گوید که برای تایید به ویژگی X Community Notes تکیه می کند. با این قابلیت کاربران می توانند صحت اطلاعات یک پست را بررسی کرده و در صورت نیاز آن را تصحیح کنند. ماسک می‌گوید: «من برای بررسی واقعیت به یادداشت‌های انجمن تکیه می‌کنم. به نظر من، این بهترین سیستم در اینترنت است.”

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا