فناوری

ایلان ماسک: پست‌های من بیشتر از آنکه به وضع مالی ایکس کمک کرده باشد، به آن آسیب زده است

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: ایلان ماسک در پرونده ای در دادگاه اعتراف کرد که پست های او در X بیش از آنکه کمک مالی به شبکه اجتماعی کند به شبکه اجتماعی آسیب زده است. وی در این پرونده به تهمت و تهمت به یک جوان ۲۲ ساله متهم شده است.

بر اساس گزارش هافینگتون پست از شهادت ایلان ماسک در دادگاه، از مالک ایکس در مورد نقل قولی در زندگی نامه او پرسیده شد. او گفت که بارها با حرف هایش به خودش آسیب رسانده است. ماسک توضیح داد: “من احتمالاً بیشتر از اینکه به آنها کمک کرده باشم به مالی شرکت آسیب رسانده ام.”

با این حال، او تاکید کرد که محتوای پست‌های خود را با منافع مالی خود تنظیم نمی‌کند و در عوض به دنبال انتشار موضوعاتی است که برای عموم جالب، مهم یا سرگرم‌کننده تلقی می‌شوند. وکیل ماسک بارها سعی کرده بود متن شهادت او را محرمانه نگه دارد، اما قاضی درخواست او را رد کرد.

در این مورد، ایلان ماسک با شکایتی برای اعاده حیثیت مرد جوانی به نام «بن برودی» مواجه می شود که ادعا می کند صاحب X تئوری های توطئه علیه او را ترویج می کند. برودی می گوید ماسک به اشتباه او را در درگیری بین گروه های راست افراطی در ایالت اورگان آمریکا دخیل کرده است.

کسی بود که در آن دعواها شبیه برودی به نظر می رسید. این اتفاق باعث شد برخی افراد در این شبکه اجتماعی ادعا کنند که این درگیری ساختگی است و برودی مامور مخفی دولت است. ماسک نیز در این بحث ظاهر شد و ظاهرا قبول کرد که این درگیری یک فریب است. مالک ایکس در نهایت به یکی از پست ها که حاوی ویدئویی از درگیری بود، پاسخ داد و گفت برودی نیز بخشی از این عملیات جعلی بوده است.

وکیل برودی می گوید که به دلیل مخاطبان زیاد اکانت ماسک، پست او توسط میلیون ها نفر دیده شد و به شهرت این جوان ۲۲ ساله لطمه زد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا