فناوری

اینستاگرام از قالب‌های قابل‌شخصی‌سازی برای Add Yours در استوری‌ها رونمایی کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

دیجیاتو: اکنون می توانید با پین کردن گیف، متن و تصاویر خود در استوری، یک الگوی Add Yours برای خود ایجاد کنید. همچنین با افزودن تگ Add Yours به ​​استوری، فالوورهای شما نیز می توانند از قالب شما استفاده کرده و آن را در استوری خود تغییر دهند.

اینستاگرام قابلیت شخصی سازی جدید خود را معرفی کرد. برای ایجاد یک قالب جدید، ابتدا متن، تصویر یا گیف را به استوری خود اضافه کنید. سپس به قسمت استیکر یا استیکرها بروید و Add Yours templates را افق میهن کنید. پس از آن، عناصری مانند متن، تصاویر و گیف هایی که می خواهید در قالب قرار دهید را مشخص کنید. سپس قالب شما ثبت می شود و اکنون با انتشار استوری، وقتی سایر کاربران در استوری شما بر روی Add Yours کلیک می کنند، می توانند به قالب شما دسترسی داشته باشند و عناصر مورد نظر خود را به آن اضافه کنند.

برای استفاده از قالب استوری سایر کاربران کافیست روی گزینه Add Yours استوری آنها کلیک کنید. سپس پنجره استوری و دوربین برای شما باز می شود و می توانید تمام عناصر استوری کاربر قبلی را مشاهده کنید. می توانید این عناصر را تغییر دهید یا موارد دیگری را به آن اضافه کنید. همچنین با کلیک بر روی پروفایل افراد قبلی در Add Yours می توانید ببینید چه کسانی چه عناصری را به این قالب اضافه کرده اند.

تگ تعاملی Add Yours که در سال ۲۰۲۱ معرفی شد، به شما امکان می دهد به درخواست های سایر کاربران برای ارسال یک داستان در یک موضوع خاص پاسخ دهید. بسته به فعالیت و علاقه خود، می توانید با افزودن این تگ از سایر کاربران بخواهید تجربیات مشابه خود را به اشتراک بگذارند.

چند روز پیش اینستاگرام امکان تغییر پس زمینه استوری ها را نیز با کمک هوش مصنوعی در دسترس قرار داد. با این قابلیت می توانید پس زمینه را از موضوع تصویر جدا کرده و پس زمینه دیگری را با دستورات متنی جایگزین کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا