فناوری

اینستاگرام بازیابی اکانت‌های هک شده را ساده‌تر کرد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

زومیت: متا با راه اندازی مرکز پشتیبانی یکپارچه فیس بوک و اینستاگرام یکی از بزرگترین نگرانی های کاربران خود را برطرف می کند.

متا از راه اندازی “مرکز پشتیبانی یکپارچه” جدید برای فیس بوک و اینستاگرام خبر داد. اقدامی که در واقع تصدیق سختی های کاربران برای کمک گرفتن بود. این بخش جدید همه ابزارها و گزینه‌هایی را که برای گزارش مشکلات حساب یا بازیابی حساب‌های از دست رفته نیاز دارید، در یک مکان گرد هم آورده است.

متا در توضیح تغییرات ایجاد شده در مرکز پشتیبانی یکپارچه، گفت: “دریافت کمک برای حساب کاربری شما باید ساده و در دسترس باشد” و خاطرنشان کرد که پشتیبانی این شرکت همیشه انتظارات کاربران را برآورده نکرده است. این قابلیت به صورت جهانی و برای کاربران هر دو شبکه اجتماعی iOS و اندروید ارائه شده است.

متا اعلام کرد که روی دستیار هوش مصنوعی کار می کند که قرار است کمک فوری و شخصی برای بازیابی حساب یا مدیریت تنظیمات ارائه دهد. اولین نسخه این ویژگی فقط برای کاربران فیس بوک فعال خواهد بود. اما متا قصد دارد آن را به دیگر برنامه های کاربردی خود نیز بیاورد.

از آنجایی که مرکز پشتیبانی از طریق اپلیکیشن های فیسبوک و اینستاگرام قابل دسترسی است، هنوز مشخص نیست که بخش پشتیبانی جدید چقدر برای کاربرانی که از حساب کاربری خود خارج شده اند مفید خواهد بود. متا می گوید فرآیند بازیابی حساب کاربری را نیز طراحی مجدد کرده است و اکنون یافتن گزینه های صحیح بازیابی با کمک هوش مصنوعی آسان تر است و سیستم می تواند دستگاه ها و موقعیت های قبلی کاربر را بهتر تشخیص دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا