فناوری

اینستاگرام به قابلیت افزودن متن و تصویر روی عکس پست‌ها مجهز شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در چند ماه گذشته شرکت متا تلاش کرد تا اپلیکیشن اینستاگرام را برای رقابت با TikTok بهبود بخشد. با این هدف، امکانات مختلفی را برای این اپلیکیشن شبکه اجتماعی معرفی و ارائه کرد. ظاهرا متا همچنان می‌خواهد اینستاگرام را پیشرفته‌تر و کاربرپسندتر کند و ۲ ویژگی جدید را معرفی کرده است: اضافه کردن متن به عکس‌ها و قرار دادن عکس در بالای عکس دیگر به جای استیکر.

به گفته وبلاگ رسمی اینستاگرام، این اپلیکیشن به شما امکان می دهد مستقیماً از ویرایشگر پست به عکس های خود متن اضافه کنید. یعنی نیازی به استفاده از برنامه دیگری برای افزودن متن ندارید. نوشتار ممکن است به پست شما کمک کند که از بقیه عکس‌های فید شما متمایز شود یا به مخاطبان شما کمک کند اطلاعاتی را که ممکن است در عنوان پست شما از قلم افتاده ببینند.

قابلیت استیکر عکس اینستاگرام

همچنین اکنون می توانید از طریق ویرایشگر پست، عکس دیگری را به عنوان استیکر به عکس اضافه کنید. طبق پست وبلاگ اینستاگرام، وقتی روی عکسی که چندین لایه دارد ضربه می‌زنید، می‌توانید شکل آن را از مستطیل به مربع، دایره، قلب یا ستاره تغییر دهید. این یک ویژگی جالب است و کاربران احتمالا راه های هوشمندانه ای برای استفاده از آن در عکس های خود پیدا خواهند کرد.

ریل ها و داستان ها نیز از نظر متن پیشرفت هایی ایجاد می کنند. برای این نوع محتوا، کاربران به فونت های جدید و افکت ها و انیمیشن های جدید برای متون دسترسی پیدا می کنند.

اینستاگرام به تازگی ویژگی ها و قابلیت های مختلفی را معرفی کرده است. از جمله آزمایش یک ویژگی شبیه به اسنپ مپ، راهی برای افزودن آهنگ به پروفایل ها و امکان اشتراک گذاری ۲۰ اسلاید در یک پست.

باید منتظر ماند و دید که این شبکه اجتماعی معروف در آینده میزبان چه ویژگی های دیگری خواهد بود. قطعا ویژگی های جدید اضافه شده به این برنامه می تواند جذابیت این شبکه اجتماعی را برای کاربران بیشتر کند. شرکت متا در تلاش است تا به طور کلی از برنامه تیک توک پیشی بگیرد و برای رسیدن به این هدف، ویژگی های جدید مختلفی را برای اینستاگرام در نظر گرفته است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا