فناوری

اینستاگرام در حال آزمایش تبلیغاتی است که مجبور به تماشای آن هستید!

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دیجیاتو: اینستاگرام در حال آزمایش یک نوع تبلیغات غیرقابل رد شدن است که کاربران را مجبور می‌کند یک تبلیغ را در حین پیمایش در پست‌ها مشاهده کنند.

همانطور که چندین کاربر در X و Reddit به آن اشاره کرده اند، ظاهراً تبلیغات اینستاگرام برای گروه منتخبی از کاربران هدف قرار می گیرد. همچنین «متیو تای» سخنگوی این شبکه اجتماعی به The Verge گفت که این تبلیغات در حال آزمایش است. او می‌گوید اگر این آزمایش منجر به تغییرات رسمی در محصول شود، اینستاگرام به‌روزرسانی‌هایی را ارائه می‌کند.

این تبلیغات هنگام پیمایش در داستان ها و پست ها نمایش داده می شوند. در واقع اینستاگرام پس از مدتی تبلیغی را به کاربر نشان می دهد که برای ادامه وبگردی در شبکه اجتماعی اجباری است.

اینستاگرام در این تبلیغات از آیکون «ad break» و همچنین یک تایمر شمارش معکوس استفاده کرده است که زمان پایان آن را نشان می دهد. با ضربه زدن روی آیکون نیز پیامی نمایش داده می شود که می گوید:

وقفه های تبلیغاتی روشی جدید برای مشاهده تبلیغات در اینستاگرام است. “گاهی اوقات ممکن است لازم باشد قبل از اینکه بتوانید مرور کنید، تبلیغی را ببینید.”

اینستاگرام اکنون همچنین پست‌ها را به عنوان تبلیغات در محتوای اصلی فید یا حلقه‌های کاربران نمایش می‌دهد. اما افزودن تبلیغات غیرقابل پرش موضوع متفاوتی است و احتمالاً هنگام راه‌اندازی با واکنش‌های زیادی مواجه می‌شود.

YouTube همچنین اکنون تبلیغات غیرقابل رد شدن را قبل یا در حین تماشای ویدیو نمایش می دهد. YouTube و TikTok همچنین از تبلیغات بین ویدیوهای کوتاه خود استفاده می کنند، اما می توان از آنها صرفنظر کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا