ورزشی

اینکه من پنالتی را برگرداندم دروغ محض است

در دقیقه ۵۵ بازی امروز صنعت نفت آبادان و آلومینیوم اراک که با برتری ۲ بر یک شاگردان سیدمجتبی حسینی مقابل میزبان خود به پایان رسید، حسین زمانی در تصمیمی بحث برانگیز پنالتی گرفت که بازیکن آلومینیوم به زمین افتاد. زمین مقابل پیام پارسا، دروازه بان آبادانی ها. همین موضوع باعث شد تا بازی جنجالی شود.

سرانجام پس از ۱۴ دقیقه توقف، زمانی که میلاد فخرالدینی پشت توپ ایستاده بود تا این پنالتی را به ثمر برساند، حسین تصمیم خود را تغییر داد و پنالتی را برگشت داد (ادامه مطلب).

پس از این اتفاق، خبر منتشر شد که خداداد افشاریان، رئیس کمیته داوران که به عنوان ناظر داوری از جایگاه ویژه بازی را تماشا می کرد، از طریق ناظر بازی دستور داد که این صحنه پنالتی نشود.

خداداد افشاریان اما این موضوع را رد می کند. وی در گفت وگو با فارس در خصوص این اتفاق اینگونه توضیح داد: حسن انتظیری، کمک داور بازی اول بعد از اینکه آن صحنه پنالتی اعلام شد، به داور گفت که پنالتی نبوده است. با این وجود او یک بار اصرار به اعلام پنالتی داشت. در نهایت با هماهنگی داور چهارم، کمک داور و داور وسط، به دلیل شبیه سازی بازیکن آلومینیوم، یک خطا به نفع صنعت نفت گرفته شد.

وی افزود: من هم با این نظر موافقم اما اینکه گفتند من گفتم پنالتی گرفته نشود دروغ است. من اصلاً این کار را نکردم و آنقدر اطرافم شلوغ بود که فقط تلویزیون تماشا می کردم. بازگرداندن این پنالتی تصمیم عاقلانه و منطقی بود که با تصمیم تیم داوری انجام شد.»

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا