ترندهای روز

این آقا و سروش صحت حالا حسابی فحش می‌خورد!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

به تازگی ویدئویی از مجتبی شکوری که با حضور در برنامه کتاب باز با اجرای سروش صحت به شهرت رسید، دست به دست شد. وی که پیش از این خود را یکی از رتبه های برتر کنکور با رتبه ۴۸ معرفی می کرد، حالا با انتشار ویدئویی به سهمیه بودن خود اعتراف کرد و بابت دروغی که به مردم گفت عذرخواهی کرد.

این آقا و سروش صحت الان خیلی فحش میده!

کتاب باز یکی از برنامه های نسبتا پرمخاطب سیما برای یک دهه بود که با تعطیلی آن موجی از محبوبیت همراه شد و هر از چند گاهی ویدئوهای آن در فضای مجازی دست به دست می شود. اما حالا اعتراف غیرمنتظره مجتبی شکوری هجمه ای علیه خودش، سروش صحت و تیم برنامه سازان ایجاد کرده است. برخی معتقدند سروش صحت نمی دانسته که این فرد را وارد برنامه کرده است؟ البته برخی از صداقت شکوری تمجید کرده اند، اما به نظر نمی رسد از خشم عمومی بکاهد.

نکته ای که الان در بین کامنت های کاربران بیشتر به چشم می خورد حس خیانتی است که از این رفتار دوگانه آقای شکوری می گیرند. مخصوصاً آنهایی که طرفداران افراطی او بودند، حالا به نظر می رسد در ذائقه آنها تأثیر بدی گذاشته است. حالا به نظر می رسد وقت آن رسیده است که آن جملات و پادکست های به ظاهر دلنشین و انگیزشی را به باد بسپاریم و از ذهنشان خارج کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا