ترندهای روز

این آقا چهل سال جیب ایرانی‌ها را در کل دنیا خالی می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

این امیر قسمی یکی از جعبه های سیاه فرهنگ و هنر ایران در سال های اخیر است. ایران را نوشتم چون درجه نفوذ او از بسیاری از فعالان فرهنگ و هنر که در داخل ایران زندگی می کنند بیشتر است. رسما او را با شبکه تپش می شناسیم، شبکه ای که اتفاقا سیاسی نیست و بیشتر در حوزه موسیقی و سرگرمی فعالیت می کند، اما حضور مستمر داشته، اوج خاصی را تجربه نکرده و افت قابل توجهی داشته است. ، دائماً روی یک خط ثابت حرکت می کند. .

این مرد چهل سال است که جیب ایرانیان را در سراسر جهان خالی می کند

اما موضوع امیر قسمی فقط شبکه طپش نیست، او را باید از صحبت های شهرام شبپره در گفتگوی اخیرش با کامبیز حسینی بشناسیم، او حرفی زد که مدت هاست در ناخودآگاه خیلی ها وجود داشته و بر اساس آن بیان نمی شود. به منافع متعارف یا محافظه کاری. امیر قاسمی را به عنوان مرد پشت پرده، مافیا یا چیزی شبیه به آن می شناسند، کسی که بسیاری از رویدادها و کنسرت ها و اساساً هر چیزی را که پول در بر دارد برگزار می کند. اگر ادای احترام ابی باشد، او نقش اول را دارد، اگر مراسم تدفین یک نوازنده باشد، رهبر ارکستر است و بیش از هر کس دیگری بر درآمد کنسرت تسلط دارد. یک پول هنگفت که خدا بزرگ است! همه می دانیم که خوانندگان ایرانی گران ترین بلیت کنسرت ها را دارند، به دلیل محدودیت های عجیبی که در ایران وجود دارد و نمی توانند در کشور خود کنسرت برگزار کنند، هر ساله مبلغ هنگفتی از ایران خارج می شود، اما برنده این معادله است. امیر قاسمی و امثال او.

این مرد چهل سال است که جیب ایرانیان را در سراسر جهان خالی می کند

گفت وگوی قمیشی چندی پیش با امیر قسمی را ببینید که با اصرار امیر قاسمی برای برگزاری کنسرت خداحافظی کرد. اگر حرف قمیش و شبپره را کنار هم بگذاریم راز ماجرا برملا می شود. امیر قسمی احتمالا با ارتباطاتی که دارد از نام های محبوب عرصه موسیقی ایران نهایت استفاده را می کند. شاید رازآلودترین چیز امیر قسمی این باشد که از نظر جهت گیری سیاسی همیشه کم خطرترین مکان بوده است، او با برزو ارجمند، مهناز افشار و حمید فرخ نژاد تئاتر اجرا می کند، با قمیشی دوست است، از زمانه دمار می سازد. شبپره، اما دقیقاً معلوم نیست که کدام راه سیاسی است؟ از کجاست و به کجا می رود؟ قرار است نقش او در این پازل پیچیده رسانه ای رسانه های بیگانه چیست؟

این مرد چهل سال است که جیب ایرانیان را در سراسر جهان خالی می کند

نظر کاربران در مورد امیر قاسمی چیست؟

آرمین می نویسد: امیر قسمی نوعی پیوند برای ارتباط با جامعه شلوغ لس آنجلس و سلبریتی های بعضا مشهور آن است. واقعیت این است که این چیزها به شخصیتی مثل امیر قسمی می خورد.

عرفان: این امیر قاسمی واقعا بسته است. از طرفی سیاوش قمیشی را در هشتاد سالگی نیاورده اند پس سوال چیست؟

چه چیزی می خورید از چه غذایی متنفرید؟ شما در طول روز چه کار می کنید بعد از ۴۰ سال برنامه نویسی، این مرد واقعاً مصاحبه کردن بلد نیست!

این مرد چهل سال است که جیب ایرانیان را در سراسر جهان خالی می کند

آناهیتا نیز از مصاحبه امیر قاسمی انتقاد می کند: بالاخره مصاحبه امیر قسمی و قمیشی را دیدم و یک بار دیگر این حقیقت به من خورد که اصلاً مصاحبه کننده صادق نداریم. اون یکی از بهنود، این یکی از امیر قسمی. حتی رفیق شهاب حسینی با اون کیفیت پایین بهتر از این امیر قاسمی ضعیف بود!

و علیرضا: امیر قسمی را به قول شهرام شبپره باور دارم. یک آدم شرور که فقط به دنبال استثمار مردم است. هیچ وقت حس خوبی نسبت به آن نداشتم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا