ورزشی

این اتفاقات مهندسی شده بود

ایمان عالمی سرپرست تیم فوتبال استقلال تهران پس از شکست یک بر صفر آبی پوشان در اهواز مقابل استقلال خوزستان گفت: فکر می کنم امشب سیاه ترین شب فوتبال ایران و لیگ برتر بود. اتفاقاتی که در سه چهار ساعت اخیر برای ما افتاد مهندسی شده بود. می دانستیم که چنین اتفاقاتی روی سکوها می افتد. شنیده بودیم و می دانستیم که چنین اتفاقاتی در راه است و به مسئولان هم گفته بودیم.

وی درباره تفاوت هواداران فولاد و نکونام گفت: این تفاوت را خودشان ایجاد کردند. آقای نکونام تنها مربی ای بود که اینجا جام را برد. در ۲۴ ساعت گذشته همه جور فشاری به ما وارد کردند. دیشب با خودم گفتم لیگ برتر هستیم؟! نمی دانستیم بازی دیشب قرار است کجا برگزار شود. امکانش هست؟! در سه چهار روز گذشته فولادی ها مدام می گفتند که این بازی برگزار نمی شود. سازمان لیگ باید درگیر اتفاقات این مسابقه باشد.

عالمی ادامه داد: خیلی متاسف شدم. امشب مردم از هر جایی وارد میدان می شدند. مشکلات زیادی برای بازی ایجاد کردند. هر وقت تیم ما منسجم می شد یک نفر وارد می شد و باعث تاسف است که چنین اتفاقاتی در مهد فوتبال ایران رخ داده است. این بازی می توانست بازی بسیار خوبی باشد اما با مهندسی که انجام دادند این اتفاق نیفتاد.

رئیس فولاد خوزستان با انتقاد از نصیرزاده مدیرعامل فولاد خوزستان افزود: اگر امشب برای فردی اتفاقی بیفتد چه کسی پاسخگوست؟! سازمان لیگ باید وارد این اتفاقات شود. قطعا همینطور خواهد بود. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم. به نوعی به ما حمله کردند.

عالمی همچنین درباره برگزاری بازی با استقلال بیان کرد: قطعا مسابقات ما باید با VAR برگزار شود. آنها VAR را از ما گرفتند. بعد گفتند نباید مخاطب داشته باشید. از قبل به ما اطلاع داده بودند که اکرمی داور VAR خواهد بود، اما بعد گفتند که او پاک نشده و نمی تواند.

وی ادامه داد: فکر می کنم این برنامه مهندسی شده بود. نگذاشتند فوتبال بازی کنیم. در دقیقه ۷۹ گل ما اصلا اشتباه نبود. باید VR باشد تا شکی نباشد. این قضاوت می تواند یک کارشناس باشد.

عالمی در پایان سخنان خود را اینگونه پایان داد: هفته سوم است و بهترین تیم استقلال در حال تشکیل است. می ترسند استقلال شکل بگیرد و وحدت پیدا شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا