ترندهای روز

این استان‌ها از هفته آینده منتظر باران باشند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از افزایش نسبی دما در امروز و فردا در بیشتر مناطق کشور خبر داد. صادق ضیائیان با اشاره به وضعیت جوی استان های مختلف در روزهای آینده گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی طی دو روز آینده در اکثر نقاط کشور جوی آرام و بارش پراکنده رخ می دهد. در ارتفاعات البرز مرکزی.

این استان ها باید از هفته آینده منتظر بارندگی باشند

وی بیان کرد: از شنبه تا دوشنبه (۲۶ تا ۱۸ تیرماه) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، ارتفاعات البرز مرکزی در استان های تهران، البرز و مازندران، برخی نقاط گیلان و غرب مازندران، ابرناکی گاهی همراه با رعد و برق پیش بینی می شود.

ضیائیان با بیان اینکه در این مدت در ارتفاعات کرمان، فارس، جنوب سیستان و بلوچستان و هرمزگان به ویژه در بعدازظهر و شب رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت و در برخی نقاط گرد و خاک پیش بینی می شود، گفت: پنجشنبه و جمعه. (۱۴ و ۲۴ تیرماه) افزایش نسبی دما در اکثر مناطق کشور رخ می دهد و تا روز شنبه شاهد افزایش نسبی دما در غرب و جنوب غرب کشور خواهیم بود.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی، طی پنج روز آینده در برخی نقاط استان های واقع در شمال شرق، شرق، بخش هایی از مرکز و در استان های واقع در دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک خواهد بود. پیش بینی می شود.

وی با بیان اینکه طی پنج روز آینده در شرق کشور به ویژه در منطقه زابل وزش باد شدید تا بسیار شدید و گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا رخ می دهد، تصریح کرد:

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی دو روز آینده تهران گفت: آسمان تهران فردا (۲۴ تیرماه) از بعدازظهر کمی ابری و وزش باد پیش بینی می شود. ، افزایش ابر و وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۶ و ۳۹ درجه. درجه سانتیگراد و برای روز شنبه (۲۶ تیرماه) نیمه ابری و وزش باد افزایشی گاهی وزش باد شدید با احتمال رگبار باران با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر ۳۸ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: شهرکرد طی فردا و پس فردا با کمینه ۱۲ و ۱۳ درجه سانتی گراد سردترین و گرم ترین مرکز استان ها و اهواز با حداکثر ۴۶ و ۴۹ درجه سانتی گراد پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا