ترندهای روز

این استان از مسافران تعطیلات اخیر تخلیه نشد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

مدیر شرکت فرآورده های نفتی گیلان با بیان اینکه این استان هنوز از مسافران هفته گذشته تخلیه نشده است، گفت: تنها در لاهیجان دو میلیون لیتر سوخت مصرف کردیم. با خروج مسافر وضعیت گیلان و ایستگاه ها نیز به حالت عادی باز می گردد.

مجتبی شکوری مدیرعامل شرکت فرآورده های نفتی گیلان با بیان اینکه تامین به موقع بنزین یکی از اولویت های وزارت نفت و شرکت فرآورده های نفتی است، اظهار داشت: انبار فرآورده های نفتی گیلان انبار عرضه است که به خط تولید وصل می شود. خط و محصول مورد نیاز گیلان را مستقیماً از خط تامین می کند. ما یک لوله دریافت می کنیم.

این استان از مسافران تعطیلات اخیر تخلیه نشد

وی با بیان اینکه تانکرها فرآورده های مورد نیاز جایگاه های سوخت استان را از دپوی گیلان دریافت و به جایگاه ها تحویل می دهند، گفت: بنزین کافی در انبار گیلان وجود دارد و ذخیره مورد نیاز تامین شده و مشکلی در خصوص وجود ندارد. کمبود بنزین در استان

مدیر شرکت فرآورده های نفتی منطقه گیلان با بیان اینکه هفته گذشته شاهد حضور میلیونی مسافر بودیم که باعث ایجاد صف های طولانی در جایگاه های سوخت شد، تصریح کرد: ازدحام خودروها و تردد در جاده های شهری و بین شهری گیلان طی مدت تعطیلات گذشته باعث شد که تانکرها در ترافیک گیر کنند و زمان بیشتری برای رفتن به ایستگاه ها و بازگشت به انبار برای سوخت گیری تلف شود.

شکوری با بیان اینکه وقفه در توزیع سوخت برخی از جایگاه های سوخت یا تعطیلی موقت برخی جایگاه ها در هفته گذشته به دلیل گیر افتادن تانکرها در ترافیک بوده است، تصریح کرد: با وجود پایان تعطیلات همچنان شاهد حضور مسافران در گیلان هستیم. و انتظار داشتیم تا روز جمعه مسافران از استان خارج شوند. اتفاقا این اتفاق نیفتاد و به همین دلیل به پایداری اصلی در جایگاه های سوخت نرسیدیم که پیش بینی می شود طی چند روز آینده وضعیت مصرف سوخت در استان عادی شود.

وی با بیان اینکه از ظرفیت قزوین و کرج و تانکرهای آنها برای سوخت گیری سریعتر جایگاه های سوخت رودبار استفاده می کنیم تا وقفه ای در سرویس دهی ایجاد نشود، گفت: طبق آمار، مسیر شرق گیلان و لاهیجان یک مسیر است. مسیر پرترافیک و رفت و آمدی که فقط لاهیجان دو میلیون مسافر دارد. یک لیتر مصرف سوخت داشتیم و با خروج مسافر وضعیت گیلان و جایگاه ها هم به حالت عادی برمی گردد.

مدیر شرکت فرآورده های نفتی گیلان با بیان اینکه ۱۳۰ نقطه عرضه فرآورده های نفتی و ۱۰۰ نقطه cng در استان گیلان وجود دارد، افزود: با توجه به پراکندگی در استان، نقاط سوخت در وضعیت مناسبی قرار دارند و برای خدمات رسانی بهتر به ۱۰ نقطه نیاز است. جایگاه سوخت در کنار مجتمع خدمات رفاهی در حال ساخت است و با استفاده از این جایگاه ها شاهد پوشش بهتری برای توزیع سوخت خواهیم بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا