فرهنگ و هنر

این تصمیم مهم بورسی برای هفته آینده تمدید شد


افق میهنی –

رضا ایازلو محدودیت دامنه نوسان معاملات سهام و حق تقدم در محدوده مثبت و منفی یک درصد و معاملات صندوق های سرمایه گذاری سهام در محدوده مثبت و منفی دو درصدی را در هفته آینده اعلام کرد. .

رضا ایازلو معاون نظارت بر بورس ها و ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار اعلام کرد: با توجه به تداوم شرایط حاکم بر بازار سرمایه در هفته گذشته و ریسک های سیستماتیک موثر بر آن، ضمن بررسی های تکمیلی و پس از وصول نظر بورس بورس ها، مقرر شد حد نوسان معاملات سهام و حق تقدم در هفته آتی همانند هفته گذشته در محدوده مثبت و منفی یک درصد و معاملات صندوق های سرمایه گذاری سهامی باشد. در محدوده مثبت و منفی دو درصد خواهد بود.

وی تاکید کرد: این تصمیمات به منظور کنترل و کاهش هیجانات کاذب تاثیرگذار بر بازار اتخاذ شده و با توجه به تداوم آن در هفته های آینده شرایط بازار به صورت مستمر رصد و در صورت نیاز تصمیمات تکمیلی اتخاذ و اعلام خواهد شد.

پیش از این سازمان بورس و اوراق بهادار از یکشنبه هفته گذشته به دلیل هیجانات ناشی از برخی تحولات سیاسی و منطقه ای، برای کنترل این هیجانات و حفظ منافع، دامنه نوسان قیمت سهام را به مثبت و منفی یک درصد کاهش داده بود. از سهامداران



آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا