ترندهای روز

این ثروتمند مشهور، ترسناک‌ترین آدم جهان است!

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

کارکنان گزارش کردند که حالات صورت گیتس را دقیق بررسی می کردند و حتی کوچکترین لبخند یا تکان دادن سر را به عنوان علامت تایید می دانستند.

این مرد ثروتمند معروف ترسناک ترین فرد جهان است!

به گزارش ایتنا، آنوپریتا داس، روزنامه نگار نیویورک تایمز در کتاب جدید خود نوشت که کارمندان بنیاد بیل و ملیندا گیتس از رفتار سلطه جویانه این میلیاردر مشهور وحشت زده شده اند و او را ترسناک ترین فرد جهان می دانند.

کتاب «میلیاردر، نابغه، ناجی، پادشاه: بیل گیتس و تلاش او برای شکل دادن به دنیای ما» به تازگی منتشر شده است.

به گفته کارمندان سابق این بنیاد، گیتس که در جهان خارج به عنوان یک “دولتمرد جهانی” شناخته می شد، در محل کار مانند یک “پادشاه خودکامه” رفتار می کرد. یکی از مدیران سابق این بنیاد گفت که ملاقات با گیتس “احساس یک دربار سلطنتی را داشت، گویی گیتس لویی چهاردهم است و درباریان در مقابل حاکم خود در ورسای تعظیم می کنند.”

یکی دیگر از کارمندان سابق گیتس را “ترسناک ترین فرد جهان” توصیف کرد و گفت: “او به صفحه نگاه می کند و چیزی شبیه این می گوید: “آنچه در پاورقی صفحه ۹ می گویید با پاورقی صفحه ۲۸ مطابقت ندارد. .”

کارکنان گزارش کردند که حالات صورت گیتس را دقیق بررسی می کردند و حتی کوچکترین لبخند یا تکان دادن سر را به عنوان علامت تایید می دانستند. پس از جلسات، کارکنان روزها درباره سؤالات و واکنش های گیتس بحث می کردند و اگر احساس می کردند رئیس خود را تحت تأثیر قرار داده اند جشن می گرفتند.

یکی از کارمندان سابق اظهار داشت: “گاهی اوقات تفسیر درخواست های گیتس ساعت ها وقت مدیران و تیم ها را می گرفت. من احساس می کردم که ما زمان بیشتری را صرف مدیریت ارشد می کنیم تا نیازهای مردم.”

در این کتاب همچنین به طلاق بیل گیتس از همسر سابقش ملیندا فرنچ گیتس اشاره شده است که به دلیل گزارش های مربوط به روابط خارج از ازدواج گیتس و دوستی او با جفری اپستین محکوم شد.

سخنگوی گیتس در پاسخ به این کتاب گفت: کتاب با تکیه بر منابع ناشناس و شنیده های دست دوم و دست سوم حاوی ادعاهای بسیار پر شور و دروغ های آشکار است که حقایق مستندی را که دفتر ما در اختیار نویسنده قرار داده است نادیده می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا