اخبار اقتصاد ایران

این خانه خرابه نیست! – پایگاه اطلاع رسانی دیارمیرزا

کاسا بوربون بتنی در میان درختان بالغ و پوشش گیاهی سرسبز پنهان شده است. تیم معماری همچنین ویژگی های درخواستی را اولویت بندی کرده و آنها را در طرح تکمیل شده ادغام کرد.

ایران تحلیل به نقل از عصر ایران، استودیو معماری کالی مستقر در فیلیپین از پروژه تازه تکمیل شده خود با نام «کازا بوربون» که دامنه های جنگلی منطقه باتانگاس را اشغال کرده است، رونمایی کرد.

گروه معماران این خانه را نه تنها به عنوان یک سازه، بلکه به عنوان فضایی پویا برای زندگی می بینند. کاسا بوربون بتنی در میان درختان بالغ و پوشش گیاهی سرسبز پنهان شده است. تیم معماری همچنین ویژگی های درخواستی را اولویت بندی کرده و آنها را در طرح تکمیل شده ادغام کرد.

خانه ای با چشم انداز کارت پستال

این رویکرد متفکرانه از طریق استفاده از پنجره‌های متمایز بیان می‌شود که مناظر کارت پستالی اطراف را قاب می‌کنند، فضای داخلی را در نور طبیعی غوطه‌ور می‌کنند و سایه‌های نرم و رقصانی را در سراسر اتاق ایجاد می‌کنند. تعامل نور و طبیعت فضایی سرشار از آرامش و احساس مثبت ایجاد می کند.

معماران در این پروژه به دو عامل دوام و راحتی به طور همزمان توجه کرده اند. این فعل و انفعال حس یکپارچگی طبیعی را ایجاد می کند، گویی که خانه به طور ارگانیک از خود شیب بیرون می آید، و منعکس کننده مفهوم طبیعت است که مجسمه ای پنهان را آشکار می کند.

جدا از روش‌های ساخت و ساز سنتی، کاسا بوربون از پانل‌های پلی استایرن به جای مونتاژ ساده بلوک‌های توخالی ساخته شده است. در حالی که پلی استایرن ماده اولیه گران تری است، مزایای قابل توجهی مانند وزن سبک تر، زمان نصب سریع تر و عایق حرارتی بهبود یافته را ارائه می دهد. این رویکرد ساخت و ساز منجر به زمان ساخت سریع هشت ماهه شد.

من باید بگویم؛ بروتالیسم یا معماری بروتالیست، سبکی از معماری است که در آن ساختمان‌ها کاملاً با بتن خشن و بدون پوشش و سایر عناصر کاربردی و به عبارت دیگر برهنه و فاقد زیورآلات ساخته می‌شوند. واژه بروتالیسم در سال ۱۹۵۴ در فرانسه و بریتانیا برای توصیف این روش استفاده شد. / شما در حال مشاهده طرحی از هوش مصنوعی هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا