فناوری

این خودرو تاکسی سایپا خواهد بود

ایسنا: مرتضی زمانی در تشریح ورود خودروی ساینا به صنعت تاکسیرانی کشور گفت: در حال حاضر تنها از یک خودروی سمند سورن در صنعت تاکسیرانی استفاده می کنیم اما تعداد خودروهایی که تحویل می شود بسیار کمتر از این است. نیاز و تقاضای فعلی.» بنابراین برای اضافه شدن به ناوگان باید از خودروی دیگری استفاده کرد که یکی از گزینه ها خودروی «ساینا» بود.

وی افزود: بر این اساس فرآیند اخذ مجوز استفاده از تاکسی خودرویی «ساینا» انجام و این مجوز اخذ شد. در حال حاضر شرکت خودروسازی نیاز به همکاری دارد تا بتوانیم از این خودرو در این بخش استفاده کنیم. اما متاسفانه همراهی ها مانند گذشته نیست و تعداد سهمیه هایی که می خواهند تعیین کنند بسیار کم است و قطعا این موضوع قابل قبول نیست.

مدیرعامل اتحادیه حمل و نقل مسافر شهری کشور ادامه داد: اگر شرکت خودروسازی با حمایت های لازم تعداد مناسبی خودرو برای این بخش اختصاص دهد، ساینا را وارد حوزه تاکسیرانی می کنیم تا بتوانیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم. بخش تاکسی.

وی تاکید کرد: قطعاً اگر تعداد مناسب خودرو به این حوزه اختصاص داده نشود؛ از نظر ما ورود این خودرو به صنعت تاکسیرانی قابل قبول نیست.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا