ترندهای روز

این دختر به گذشته برگشت و جان معشوقش را نجات داد

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

به تازگی ویدیوهایی از یک سریال معروف کره ای در اینترنت منتشر شده است. در مورد سریال کره ای Loveable Runner صحبت می کنیم. زمانی که پخش شد هیچکس فکر نمی کرد این سریال تا این حد محبوب شود. این سریال همزمان با پخش ملکه اشک از تلویزیون کره پخش شد. ملکه اشک آنقدر محبوب بود که هیچ کس نمی توانست آن را باور کند. ، با وجود آن سریال دونده دوست داشتنی نیز دیده می شود.

این دختر به گذشته بازگشت و جان معشوقش را نجات داد

البته این سریال قبل از شروع پخش از تلویزیون کره جنجال زیادی داشت. زمانی که خبر ساخت این سریال منتشر شد، بسیاری از بینندگان کره ای از خبر ساخت این سریال عصبانی شدند و تماشای آن را تحریم کردند. ماجرای این ممنوعیت هم به داستان سریال برمی گردد. در خلاصه این سریال آمده بود که داستان سریال با خودکشی یک خواننده آغاز می شود. همین موضوع سریال در کره جنجال به پا کرد زیرا این خبر زمانی پخش شد که مون بین خواننده معروف کره ای نیز خودکشی کرده بود. علت خودکشی این خواننده افسردگی اعلام شد. هواداران این خواننده که از درگذشت این خواننده بسیار ناراحت شده بودند، از این خبر شوکه شدند. ساخت سریالی درباره خودکشی یک خواننده به دلیل افسردگی ممنوع شد. این موضوع باعث شد که خیلی ها به این سریال به عنوان یک پروژه شکست خورده نگاه کنند، اما وقتی سریال شروع شد، تم دونده دوست داشتنی آنقدر جذاب و دلنشین بود که همه از ندیدن آن پشیمان شدند.

سریال کره ای «دونده دوست داشتنی» یکی از محبوب ترین و پرطرفدارترین سریال های کره ای در سال های اخیر است که توجه بسیاری از بینندگان جهانی را به خود جلب کرده است. این سریال دارای ویژگی ها و عناصری است که می تواند توجه و علاقه بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند:

داستانی جذاب و هیجان انگیز

دونده محبوب شروعی قوی دارد که شما را کنجکاو می کند تا سریال های بیشتری را ببینید. سریال با یک دیالوگ عمیق شروع می شود. “امروز زنده بمون چون هوا خوبه، شنیدم فردا بارون میاد پس زنده بمون تا بارون بباره، بعد از یه روز ممکنه بیاد که زنده بودن خیلی بد به نظر نمیرسه” داستان این سریال در مورد یک دختره او که در یک تصادف پاهای خود را از دست داده است، در اوج ناامیدی تصمیم به خودکشی در بیمارستان می گیرد، اما با تماس ناگهانی سونجا، خواننده مشهور برنامه رادیویی، از این تصمیم منصرف می شود. و سخنان امیدبخش او تماس طرفدار مبلغ سوژه می شود. داستان اصلی سریال از جایی شروع می شود که ایم سول بعد از کنسرت به طور اتفاقی با خواننده مورد علاقه اش آشنا می شود، اما سونژ بلافاصله پس از این ملاقات خودکشی می کند. دختر سریال از شنیدن این خبر شوکه می شود اما در عین حال به طرز باورنکردنی به ۱۵ سال پیش برمی گردد. تا زمانی که او هنوز پاهایش را از دست نداده و سونجه خودکشی نکرده است، تمام تلاش خود را می کند تا از این همه اتفاقات بد جلوگیری کند.

این دختر به گذشته بازگشت و جان معشوقش را نجات داد

شاید فکر کنید داستان سریال بسیار ساده به نظر می رسد، اما اینطور نیست. هنگامی که ایمسول به سال ۲۰۰۸ باز می گردد، به رازهای زیادی پی می برد که از آنها بی خبر است. او با بازگشت در سال ۲۰۰۸ متوجه می شود که حادثه فلج او یک تصادف نبوده و یک حقیقت ترسناک پشت آن نهفته است و این ماجرا زمانی پیچیده تر می شود که دختر سریال متوجه می شود که خواننده مورد علاقه اش (سونژه) با او رابطه دارد. این حادثه

شخصیت ها

شخصیت پردازی سریال بسیار کامل است، هر کدام از شخصیت های سریال ویژگی ها، مشکلات و چالش های خاصی دارند که بیننده احساس می کند با آنها ارتباط عمیقی دارد. این سریال به خوبی توانسته چالش های روحی و روانی شخصیت ها را به تصویر بکشد. مشکلاتی مانند فشار شغلی، ترس از شکست، ناامیدی و مسائل روحی به صورت واقعی و قابل درک نشان داده می شود. این توجه به جزئیات روانی باعث می شود سریال احساسات عمیق تری را منتقل کند و بینندگان را به فکر وادار کند.

این دختر به گذشته بازگشت و جان معشوقش را نجات داد

یکی از نکاتی که «دونده دوست داشتنی» را فوق العاده دلنشین کرده این است که سریال با گذشت زمان تفاوت رفتار شخصیت ها را به خوبی نشان می دهد. در سال ۲۰۲۳، Im Sol و Sonjae در ۳۰ سالگی رفتاری بالغ و آرام دارند که هاله ای از غم دارد. و ناامیدی زندگی آنها را فرا گرفته است. اما وقتی سریال به سال ۲۰۰۸ می رسد، روی شخصیت ها نشان داده می شود، ایمسول و سونجه در نوجوانی که درگیر مسائل عشقی هستند شخصیتی سرزنده، بازیگوش و دردسرساز دارند. این رفتار متناقض شخصیت ها در طول داستان باعث می شود تماشای دونده دوست داشتنی خسته کننده نباشد و حال و هوای سریال را نیز شاد و خنده دار کند.

بازیگران

زمانی که خبر ساخت این سریال منتشر شد با توجه به شرایط بسیاری از بازیگران مشهور پیشنهاد بازی در این سریال را رد کردند، احتمالا حدس نمی زدند که این سریال شانس موفقیت داشته باشد. در پایان نقش اصلی سریال به بیون ووسوک و کیم هه یون رسید، بیون وو سوک در این سریال نقش سونجه را بازی کرد، او کار خود را با مدلینگ آغاز کرد و سپس وارد دنیای بازیگری شد.

این دختر به گذشته بازگشت و جان معشوقش را نجات داد

Bev Vosk قبل از دونده دوست داشتنی در بسیاری از سریال های معروف بازی کرده بود اما به دلیل داشتن یک نقش مکمل دیده نشد به طوری که بسیاری از بینندگان سریال دونده دوست داشتنی حتی چهره او را به خاطر نداشتند اما این سریال ستاره ثروت Bev Vosk شد. اکنون او از سراسر جهان طرفدارانی دارد که به او سونجه می گویند. کیم هی یئون نیز پس از ایفای نقش منفی در سریال گل برف چندان محبوب نبود، به دلیل ترکیب بازیگران، تصور موفقیت این سریال برای طرفداران سریال کره ای سخت بود، اما جذاب و عاشقانه موضوع این سریال همه را مجذوب خود کرد.

ترکیبی مناسب از رمانتیک و واقع گرایی

«دونده دوست داشتنی» توانسته است بین لحظات عاشقانه و واقع گرایی در زندگی روزمره تعادل برقرار کند. این سریال با پرداختن به جنبه های واقعی زندگی شخصیت ها و در عین حال جذابیت رمانتیک، تجربه ای متعادل و دلپذیر را ارائه می دهد. این ترکیب به بینندگان اجازه می دهد تا با هر دو طرف داستان ارتباط برقرار کنند و از احساسات مختلف بهره ببرند. همچنین عاشقانه های این سریال به قدری دوست داشتنی بود که بعد از پایان دونده دوست داشتنی، شعاری در بین طرفداران این سریال به یک ترند تبدیل شد، «در زندگی به دنبال مردی باش که خیلی دوستت داشته باشد».

موسیقی زیبا و جلوه های بصری

سریال های کره ای به طور کلی در طراحی صحنه ها و استفاده از موسیقی زیبا شهرت زیادی دارند که می تواند تجربه تماشای آن ها را برای بیننده لذت بخش تر کند. استفاده هوشمندانه از مناظر طبیعی و فضاهای باز در این مجموعه باعث ایجاد جلوه های بصری زیبایی شده است که باعث جذابیت سریال شده است.

این دختر به گذشته بازگشت و جان معشوقش را نجات داد

یکی از نکاتی که دونده دوست داشتنی را دلنشین کرد، همخوانی فضای سریال با حال و هوای شخصیت های سریال است. برای مثال در سال ۲۰۲۳ که شخصیت های سریال غمگین و غمگین هستند، موضوع سریال زمستان، سرد و با رنگ های خنثی است. باران و برف فیلمبرداری شده است که تماشای این سریال را برای شما جذاب می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا