ترندهای روز

این دوچرخه هوشمند سیستم اثر انگشت دارد و حرف‌های شما را می‌فهمد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

دوچرخه جدید Ortopia با پشتیبانی کامل از قابلیت های ChatGPT رونمایی شد. این دوچرخه علاوه بر پخش موسیقی با شما صحبت می کند.

برند Urtopia در تلاش است تا با استفاده گسترده از تکنولوژی دوچرخه های خود را از بقیه متمایز کند. این شرکت مدل پرچمدار Fusion را برای اولین بار در CES 2024 به نمایش گذاشت. دوچرخه جدید Ortopia به طور کامل با دستیار هوش مصنوعی ChatGPT یکپارچه شده است.

بر اساس گزارش رسمی Ortopia، مدل Fusion اولین دوچرخه برقی با دو باتری و دو موتور در جهان است. این دوچرخه از فیبر کربن برای کاهش وزن ساخته شده است و از یک دنده شیمانو CUES در مدل معمولی و یک شیفتر Enviolo در نسخه پیشرفته CVT استفاده می کند.

این دوچرخه هوشمند دارای سیستم اثر انگشت است و حرف های شما را درک می کند

دوچرخه Ortopia دارای باتری دوگانه ۵۴۰ وات ساعت است که حداکثر برد ۱۲۰ کیلومتر را فراهم می کند. اما با کمک یک باتری ۳۶۰ وات ساعتی این فاصله به ۲۰۰ کیلومتر می رسد.

دوچرخه برقی فیوژن به لطف موتور ۹۵ نیوتن متری می تواند به سرعت ۲۵ کیلومتر در ساعت برسد و دارای سیستم تعلیق بادی ۱۰۰ میلی متری است. همه اینها در کنار وزن نسبتا سبک ۲۳ کیلوگرمی، لاستیک های پهن و فریم ثابت، این دوچرخه را برای رانندگی خارج از جاده، مسیرها و ترافیک شهری مناسب می کند.

این دوچرخه هوشمند دارای سیستم اثر انگشت است و حرف های شما را درک می کند

ویژگی اصلی فیوژن فناوری مورد استفاده است. دوچرخه به شبکه ۴G متصل است و از ردیابی GPS استفاده می کند تا شما را از مکان دوچرخه (حتی اگر دزدیده شده باشد) مطلع کند. دوچرخه Ortopia مجهز به هشدار حرکت، قفل اثر انگشت، ردیابی مسیر، سیستم ناوبری هندزفری و بلندگوی داخلی برای گوش دادن به موسیقی از طریق بلوتوث است.

فناوری جدیدی که به دوچرخه فیوژن اضافه شده جارویس است که از یک حلقه هوشمند برای روشن کردن دوچرخه، پخش موسیقی یا فعال کردن ویژگی‌های ChatGPT استفاده می‌کند.

این دوچرخه هوشمند دارای سیستم اثر انگشت است و حرف های شما را درک می کند

همچنین می‌توانید مستقیماً با ChatGPT با استفاده از بلندگوی داخلی چت کنید. این ربات چت می تواند به شما کمک کند مسیرهای جدید را پیدا کنید، اطلاعات مکان را دریافت کنید و حتی مکالمات سرگرم کننده داشته باشید.

این دوچرخه هوشمند دارای سیستم اثر انگشت است و حرف های شما را درک می کند

سیستم فیوژن جدید می تواند شما را در یک جاده خلوت همراهی کند. همچنین این یک ترفند بازاریابی بسیار قوی است که Ortopia از آن برای متمایز کردن خود از بسیاری دیگر از دوچرخه های الکترونیکی موجود در بازار استفاده می کند.

منبع: زومیت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا