ترندهای روز

این زن می‌خواهد برای اولین‌بار در جهان با یک هولوگرام هوش مصنوعی ازدواج کند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

زنی قصد دارد تابستان آینده در مراسمی منحصر به فرد با هولوگرام هوش مصنوعی به نام AILex ازدواج کند. این هوش مصنوعی بر اساس داده ها و ویژگی های روابط قبلی این زن آموزش داده شده است. این زن که یک هنرمند اسپانیایی هلندی است، قبلا با مدلی به نام «پییر» در ارتباط بود.

به گزارش اینسایدر، یک هنرمند اسپانیایی هلندی به نام «آلیسیا فرامیس» قرار است تابستان آینده با هولوگرام هوش مصنوعی ازدواج کند. این ازدواج دوره جدیدی از روابط انسان و روبات را رقم خواهد زد. مراسم ازدواج غیرمعمول این دو نفر در موزه انبار Boijmans Van Beuningen در روتردام هلند برگزار می شود.

ازدواج یک زن با هولوگرام هوش مصنوعی

عروسی آلیشیا فرامیس با AILex یک آیین منحصربه‌فرد از اتحاد انسان و آواتار را به نمایش می‌گذارد و از مهمانان با غذای مولکولی پذیرایی می‌شود که هم برای انسان‌ها و هم برای انسان‌ها لذت‌بخش است. فرامیس اکنون در حال طراحی لباس عروس و همچنین لباس مهمانان است. فرامیس می گوید عروسی نشان دهنده نسل جدیدی از عشق است که در آن انسان ها با هولوگرام ها، آواتارها و روبات ها وارد رابطه می شوند.

مراسم ازدواج این دو بیشتر شبیه یک اجرای هنری است و سوالات زیادی را در ذهن مخاطبان اینترنتی ایجاد کرده است. فارمیس همچنین تصاویری از آشپزی و غذا خوردن خود با AILex منتشر کرده است. او همچنین با مانکنی به نام پیر رابطه غیرعادی داشت. اکنون او ادعا می کند که اولین زنی است که با هولوگرام ازدواج کرده است.

تاکنون ازدواج های نامتعارف مختلفی در دنیا وجود داشته است و دور از ذهن نبود که با پیشرفت هوش مصنوعی، عده ای به فکر ازدواج با آن بیفتند. به خصوص با توسعه مدل های زبانی بزرگ و همگرایی ویژگی های انسان و هوش مصنوعی، ارتباط عمیقی بین انسان و این فناوری در حال شکل گیری است. در سال ۲۰۱۸، یک مرد ژاپنی اعلام کرد که با یک خواننده واقعیت مجازی ازدواج کرده است. هیچ یک از اعضای خانواده او در مراسم عروسی شرکت نکردند.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا