اخبار بورس

این شرکت در حال خروج از کسرام است

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامسهام شرکت پارس سرام با نماد کسرم معامله در دومین بازار خارج از بورس انجام می شود. کسرم امروزه به دلیل کارآمد بودن مورد توجه فعالان و سهامداران بازار سرمایه قرار گرفته است.

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که این نماد با بوده است بازدهی ۲۷ درصدی در بالای نمادهای بازده بالاتر قرار می گیرد. این نماد در فاصله ۵ روز حتی پس از هاسا، بازده ۱۷٪ است با ۱۵ درصد بازده در رتبه دوم قرار دارد.

یک نکته عجیب کسرم ظاهرا یکی از شرکت هایی که سهامدار اصلی این نماد است در حال خروج از آن است و به سرعت در حال کاهش سهام خود در کسرم است. این لیست سهامداران عمده شرکت کسرم است. همانطور که می بینید شرکت سات شید سپهر سهام خود در کسرم را کاهش می دهد.

این نماد در ۶ روز گذشته به معنای از ۲۰ است دی ماه تا ۲۶ دی حدود ۵۰ میلیون سهم در ماه کسرم این شرکت را در قرن بیستم فروخت دی ۸۰ میلیون سهم در ماه کسرم در اختیار دارد که این مبلغ در ۲۶ دی این ماه به ۳۰ میلیون سهم کاهش یافته است.

همانطور که از تصویر بالا مشخص است، این شرکت است نشست شید سپهر در پورتفولیوی شما جنبش دارد و در عوض پیشنهاد جایگزینی این سهام را می دهد کسرم است. دقیقا از همون ۲۰ دی که باعث کاهش موجودی می شود کسرم بود در جنبش طبق تصویر زیر موجودی افزایش یافته است. این شرکت در ۶ روز گذشته یعنی از ۲۰ دی تا ۲۶ دی ۲۱.۸ میلیون سهم جنبش سهام خود را خریداری و از ۴.۶ میلیون سهم به ۲۶.۴ میلیون سهم افزایش داده است.

مدیرعامل و هیئت مدیره سات شید سپهر کیست؟

تحقیقات نبض بازار سهام نشان می دهد که مدیر عامل شرکت سعید مصلحی و رئیس هیئت مدیره آن مجید مصلحی است. همچنین محمدحسین مصلحی وی همچنین قائم مقام این شرکت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا