ترندهای روز

این شهر همچنان رکورددار گرما در ایران

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد امروز با دمای ۳۸ درجه سانتی گراد برای بیست و دومین روز متوالی گرم ترین صبح کشور را داشت.

فهیمه راستی با بیان اینکه آسمان استان کرمان هم اکنون صاف تا کمی ابری است، گفت: از امروز تا ابتدای هفته جاری وزش باد نسبتا شدید همراه با انتقال ریزگردها از استان های همجوار، خیزش گرد و غبار و افزایش غلظت گرد و غبار، کاهش دید افقی و کاهش کیفیت هوا در استان به ویژه برای شمال غرب، نیمه جنوبی و کمربند شرقی پیش‌بینی می‌شود.

وی افزود: همچنین در این مدت با تقویت فعالیت بادهای موسمی در جنوب شرق کشور، وقوع رگبار باران و رعد و برق و رعد و برق در مناطق جنوبی، جنوب غربی و مرکزی استان محتمل است و با توجه به نوع بارندگی، آب جاری و بادهای شدید لحظه ای، باران های سیل آسا. و رعد و برق بیشتر در مناطق جنوبی استان دور از انتظار نیست.

راستی تصریح کرد: همچنان تداوم هوای گرم و افزایش دما را در استان داریم.

وی گفت: از اواخر هفته کاهش دما در استان داریم.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی استان کرمان گفت: شهداد با دمای ۵۰ درجه سانتیگراد گرم ترین و لاله زار با دمای ۱۴ درجه سانتیگراد خنک ترین در ۲۴ ساعت گذشته بوده است.

وی در واقع حداقل دمای امروز کرمان را ۲۰ درجه سانتیگراد اعلام کرد و اظهار داشت: امروز دمای کرمان در گرمترین ساعات خود به ۴۰ درجه سانتیگراد می رسد.

وی افزود: شهداد امروز برای بیست و دومین روز متوالی با دمای ۳۸ درجه سانتیگراد گرم ترین صبح کشور را داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا