ورزشی

این فیلم را نخواهم دید

فیلم سینمایی «پرویزخان» که نگاهی دارد به زندگی مرحوم پرویز دهداری سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در جشنواره فیلم فجر و در بخش سودای سیمرغ حضور دارد و با دیگر فیلم ها رقابت می کند.

به گزارش کافه سینما، در این فیلم ماجرای استعفای ۱۴ بازیکن تیم ملی پس از بازی های آسیایی ۱۹۸۸ سئول و دعوت از بازیکنان جدید توسط مرحوم دهداری به تصویر کشیده شده و اتفاقات مربوط به آن دوره تحلیل می شود.

یکی از بازیکنانی که استعفا داد حمید درخشان، هافبک خلاق و تکنیکی تیم ملی و پرسپولیس بود که بعد از آن بازی ها به تیم های قطری منتقل شد اما چند سالی به تیم ملی دعوت نشد.

حمید درخشان درباره فیلمی که از آن اتفاقات ساخته شده است گفت: من فیلم پرویزخان را ندیده ام و نخواهم دید چون می دانم داستان این فیلم مربوط به دوران استعفا است و زمانی که ماجرای استعفا مطرح می شود. جامعه ما، حقایق هرگز گفته نمی شود. بودن

این پیشکسوت فوتبال ایران ادامه داد: با وجود اینکه این فیلم را ندیده ام، می دانم محتوای آن درباره اصولگرایی آقای دهداری است و اینکه چقدر خوب شد که ما را رها کرد و جوانان را به تیم ملی آورد، اما هیچکس نمی گوید بهترین سال ها چگونه بوده است. فوتبال ما و خیلی های دیگر مثل پنجعلی، ناصر محمد خانی، چنگیز، حاجیلو و برادران بیانی دور از تیم ملی سپری شدند.

درخشان در پایان گفت: ما هم اصول خودمان را داشتیم و بعدها کارشناسان و صاحب نظران متوجه شدند که اصول ما به منطق و واقعیت نزدیکتر است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا