فرهنگ و هنر

این مدیرعامل نیامده سنت شکنی کرد

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن گفت: سهام تمسکن به عنوان مهمترین نماد بورس در گروه انبوه سازی، املاک و تاثیری که بر سایر نمادهای این گروه دارد، باید نقش کلیدی و پیشرو داشته باشد. نماد در تمام بخش ها


افق میهنی –

محسن علیزاده مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن و نماینده سابق ناظر مجلس در شورای عالی بورس در نشست با مدیران و معاونین تمسکن با تاکید بر حفظ منافع سهامداران گفت: تمسکن سهام به عنوان مهمترین نماد بورس در گروه انباشت، املاک و مستغلات و تاثیری که بر سایر نمادهای این گروه می گذارد باید نقشی کلیدی داشته باشد و نماد پیشرو در تمامی بخش ها باشد.

وی ادامه داد: از این رو با شناسایی ظرفیت های موجود و به کارگیری نیروهای متخصص و مشاوران نخبه خبرهای خوشی را در آینده نزدیک برای سهامداران و ذی نفعان به ارمغان آورد.

مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری مسکن با تاکید بر لزوم بازنگری در شیوه های مدیریت نماد و شفاف سازی کارکردها، باید به حفظ سهامداران کمک کند. عدم توجه به پاسخگویی مناسب به نیازهای سهامداران و مدیریت منظم در خصوص این نماد مهم باعث شده تا بسیاری از سهامداران اعتماد و رضایت خود را از دست بدهند اما امیدواریم در آینده ای نه چندان دور ثامسکن به اوج خود بازگردد. روز

علیزاده اظهار داشت: سنت شکنی در افشای به موقع صورت های مالی حسابرسی شده میان دوره ای ثامسکن در سامانه کدال با توجه به تاکید مدیرعامل این شرکت مبنی بر رعایت حداکثری دستورالعمل ها و قوانین سازمان بورس علیرغم رویه قبلی. سالها صورتهای مالی حسابرسی شده ثمسکن سه روز مانده به پایان مهلت تعیین شده از سوی سازمان بورس، از طریق سامانه کدال افشا شود.

وی افزود: با توجه به پیگیری های مکرر و اقدامات انجام شده در راستای کاهش حداکثری بندهای گزارش حسابرسی، تعداد بندهای مربوط به رعایت بخشنامه اجرایی افشای اطلاعات در بندهای مربوط به بخشنامه حاکمیت شرکتی به میزان قابل توجهی کاهش یافته است. دلیل آن حذف تمامی بندهای ذکر شده در بندهای زیر است.



آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا