ترندهای روز

این مناطق کشور منتظر بارش شدید باشند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت در برخی استان های کشور خبر داد.

در این مناطق کشور بارش شدید باران پیش بینی می شود

صادق ضیائیان گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز جمعه (۲۴ تیرماه) در ساعات بعدازظهر و شب در ارتفاعات مرکزی البرز، ارتفاعات استان کرمان، شمال هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان و از روز شنبه ۲۵ تیرماه تا سه‌شنبه (۲۸ تیر) در ارتفاعات مرکزی البرز، شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان غربی و شرقی، جنوب کرمان، شمال هرمزگان، ارتفاعات فارس و جنوب سیستان و بلوچستان، رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید موقت، گرد و خاک در در برخی نقاط و در برخی نقاط بارش تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: روز یکشنبه کاهش نسبی دما در نوار شمالی کشور رخ می دهد.

ضیائیان ادامه داد: در پنج روز آینده در برخی نقاط استان های واقع در شمال شرق، شرق، بخش هایی از مرکز و دامنه های جنوبی البرز مرکزی و شرقی وزش باد شدید و گاهی گرد و خاک پیش بینی می شود.

وی افزود: خلیج فارس روز جمعه، دریای خزر یکشنبه و شرق دریای عمان تا پنج روز آینده مواج خواهد بود.

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی کشور درباره وضعیت جوی تهران در دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۶ تیر از بعدازظهر کمی ابری، افزایش ابر و افزایش وزش باد گاهی شدید). وزش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۷ و ۳۸ درجه سانتیگراد و پس فردا (۱۷ تیر ) در برخی ساعات نیمه ابری، افزایش ابر و افزایش وزش باد، گاهی رگبار باران و وزش باد شدید با حداقل و حداکثر دمای ۲۷ و ۳۷ درجه سانتیگراد پیش بینی می شود.

ضیائیان در پایان تصریح کرد: شهرکرد با کمینه ۱۱ درجه سانتیگراد و اهواز با بیشینه دمای ۴۹ و ۴۷ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مراکز استان ها طی فردا و پس فردا پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا