اخبار بورس

این نماد در صف عرضه اولیه ایستاد

با شرکتی به ارزش ۸.۵ میلیارد تومان که آماده عرضه به بورس است آشنا شوید

چیزی را گزارش کنید نبض بازار سهامبا توجه به درج نماد سهام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان در نماد سیسکو، این نماد نیز به صف عرضه اولیه اضافه شد.

محمدامین گرمی، معاون پذیرش و سردبیر بورس اوراق بهادار تهران نیز با اشاره به برنامه ریزی های پیش رو برای عرضه سهام شرکت ها در بورس طی هفته های اخیر، اظهار داشت: به نظر می رسد طی چند روز آینده عرضه اولیه بر اساس پیش بینی ها انجام شود. نماد و فرآیند عرضه اولیه سهام دو شرکتشرکت ذوب فولاد سیرجان و ذوب بیستون برای انجام در بورس.

لوگوی سیسکو را وارد کنید

با توجه به تصویب کمیته پذیرش بورس اوراق بهادار تهران در جلسه مورخ ۲۱ دی در ماه ۱۴۰۱ با پذیرش سهام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهام عام) در بورس اوراق بهادار تهران، از تاریخ ۱۷ اسفند ۱۴۰۲ هیئت مدیره اصلی، ششصد و چهاردهمین شرکت سهامی با نماد سیسکو در فهرست بها شد. بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران. صف برای عرضه اولیه ۲۵ درصد سهام (برای عرضه اولیه، واگذاری به بازارگردان و عرضه پس از عرضه اولیه).

معرفی یک شرکت:

شرکت فولاد سیرجان (سهامی خاص) در تاریخ ۱۳۹۷/۰۸/۱۶ به شماره ۳۶۲۱۱۱ و شناسه ملی ۱۰۱۰۴۰۸۸۲۲۵ در اداره ثبت مالکیت تجاری و صنعتی استان تهران به ثبت رسید و متعاقباً به شرکت فولاد سیرجان ایرانیان (سهامی خاص) تغییر نام داد. .
دفتر مرکزی این شرکت در تهران و کرمان و کارخانه های آن در شهرهای سیرجان و بردسیر در استان کرمان واقع شده است.

این شرکت در حال حاضر یکی از زیرمجموعه های شرکت مادر تخصصی توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه (وابسته به بانک پاسارگاد) می باشد.

سهامداران و میزان سرمایه

سرمایه اولیه شرکت ۱ میلیارد تومان بود و در ۱۲ مرحله افزایش سرمایه به ۸.۵ میلیارد تومان رسید. هلدینگ میدکو مالک ۹۹.۹ درصد سهام شرکت فولاد سیرجان ایرانیان است.

فعالیت های مهم این شرکت عبارتند از:

  • ایجاد و راه اندازی کارخانجات آهن و فولاد و واحدهای وابسته به منظور ارتقا و گسترش معادن و صنایع معدنی ایران در مناطق معین.
  • انجام عملیات فولادسازی با روش های مختلف عملیاتی و همچنین ذوب، ریخته گری و نورد فلزات آهنی و همچنین تولید انواع پروفیل های هندسی استاندارد.
  • احداث واحدهای ذیربط و صنایع وابسته در حد امکان و بهینه در صنعت فولاد
  • انجام کلیه فعالیت های بازرگانی اعم از خرید و فروش کالاهای تجاری، مدیریت فنی، واردات و صادرات تجهیزات، محصولات و مواد مرتبط با معادن و صنایع معدنی.

اهداف شرکت

    • طراحی، تجهیزات، اکتشاف و استخراج معادن
    • ساخت، بهره برداری و بهره برداری از کارخانه های فولاد و مواد اولیه و مواد معدنی در صنعت فولاد.
    • ساخت و راه اندازی کارخانه های کنسانتره سنگ آهن، تولید گندله، احیای مستقیم و تولید فولاد
    • ساخت، راه اندازی و بهره برداری از کارخانه های فولادسازی و صنایع وابسته

رقبای سیسکو

از رقبای شرکت فولاد سیرجان ایران در تولید شمش فولاد می توان به فولاد خوزستان، فولاد جهان سیرجان، فولاد ارفع و فولاد کاوه جنوب کیش اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا