ترندهای روز

این وام به حساب بازنشستگان واریز می‌شود

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

معاون فرهنگی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی از واریز وام ۳۰ میلیون تومانی به حساب مستمری بگیران این سازمان خبر داد و گفت: در روزهای آینده مرحله اول واریز وام انجام می شود.

احمد اسفندیاری با اشاره به پرداخت وام قرض الحسنه سازمان تامین اجتماعی به بازنشستگان گفت: این سازمان طی سال های گذشته بر اساس برنامه مدون این وام را به بازنشستگان خود پرداخت کرده است.

این وام به حساب مستمری بگیران واریز می شود

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه ریزی انجام شده میزان وام قرض الحسنه به بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی امسال از ۲۰ میلیون تومان به ۳۰ میلیون تومان افزایش یافته است.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی درباره نحوه ثبت نام برای دریافت وام مذکور گفت: بازنشستگان در استان ها و شهرستان های مختلف می توانند با مراجعه به سایت کانون مستمری بگیران برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی ثبت نام کنند.

اسفندیاری خاطرنشان کرد: پیش بینی می شود امسال ۵۰۰ هزار بازنشسته از تسهیلات قرض الحسنه استفاده کنند. البته این موضوع نیازمند مجوز بانک مرکزی به بانک رفاه است.

وی درباره بازپرداخت وام ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان سازمان تامین اجتماعی گفت: بازپرداخت این وام ۲۴ ماهه برنامه ریزی شده است.

معاون اجتماعی و فرهنگی سازمان تامین اجتماعی افزود: در مرحله اول امسال ۴۰ هزار بازنشسته برای دریافت وام ۳۰ میلیون تومانی ثبت نام کرده اند که تا چند روز آینده مبلغ وام به حساب آنها واریز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا