ترندهای روز

این چند درخت خیابان ولیعصر ۱۶۷میلیارد قیمت داشت

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

دادگاه مالک یک ساختمان را به دلیل خشک شدن عمدی درختان خیابان ولیعصر به پرداخت ۱۶۷ میلیارد تومان جریمه نقدی محکوم کرده است.

این چند درخت در خیابان ولیعصر 167 میلیارد هزینه داشت

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک شهرداری تهران در خصوص آخرین وضعیت خشک شدن عمدی تعدادی از درختان ولیعصر در مقابل یک ملک تجاری گفت: شهرداری از این ملک شکایت کرده است. اما مالک ملک تجاری به رای صادره اعتراض کرده و پرونده در حال حاضر در مرحله تجدیدنظر در حال پیگیری است و این در حالی است که خشک شدن درختان برای دادگاه تعیین شده و برای مالک ۱۶۷ میلیارد تومان جریمه نقدی تعیین شده است. . پیگیری؛ اما همه شواهد علیه شهر و شهرداری است و باید تا پایان بررسی های کارشناسی وضعیت موجود را حفظ کنیم. به همین دلیل به جای درختان خشک شده درختی کاشته نشده است.

وی درباره طرح کاشت چنار در محور خیابان ولیعصر گفت: طبق برنامه ریزی های انجام شده در سال جاری باید حدود ۲۰۰ اصله درخت چنار در این محور کاشته شود. کاشت این درختان در زمان مناسب انجام می شود.

صفایی درباره بهسازی نهرهای خیابان ولیعصر گفت: برای اصلاح نهرهای آب خیابان ولیعصر با کمیته حفاظت از درختان ولیعصر مکاتبه کرده ایم و در صورت تصویب طرح اجرا می شود. بخشی از روند بهسازی نهرها به سبک گذشته است که با سنگ های ریز چیده می شوند اما از بتن متخلخل (بتن اسفنجی) برای نفوذ آب استفاده می شود تا آب به زیر زمین نفوذ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا