ترندهای روز

این چهره جنجالی از قالیباف حمایت کرد

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

حسن کاردیهان یکی از چهره های جنجالی سال های اخیر با انتشار پست هایی در شبکه های اجتماعی حمایت خود را از محمدباقر قالیباف اعلام کرد.

این چهره جنجالی از قالیباف حمایت کرد

در جریان حمله به سفارت عربستان در دی وی در سال ۱۳۹۳ جزو متهمان بود و به مدت ۴۸ روز در بازداشت بود اما تبرئه شد.

کردیهان در پستی نوشت: “اگر کسی کسی را تخریب نکند؛ قالیباف با فاصله زیاد رئیس جمهور می شود. پ.ن: تاکید می کنم هیچکس کسی را تخریب نکند؛ نه قالیباف ها دکترها را نابود کنند و نه زاکانی جلیلی! و نه گزینه های دیگر.

این چهره جنجالی از قالیباف حمایت کرد

او همچنین در پست دیگری نوشت: “اگر هرکس هر کارنامه ای که دارد، آن را در دایره بگذارد!” هر چه کوچک و بزرگ، قدیم و جدید و هیچ چیز دیگری جز رکورد، ملاک ایران تحلیل مردم نیست، قالیباف حتماً با فاصله بسیار بسیار بسیار طولانی رئیس جمهور می شود!

وی از چهره های نزدیک به قالیباف بود و در سال ۱۳۹۲ از وی حمایت کرد. اسحاق جهانگیری در مناظره های ایران تحلیلات ریاست جمهوری سال ۱۳۹۵ خطاب به قالیباف گفت: مهاجمان سفارت عربستان در حال حاضر در ستاد ایران تحلیلات چه کسانی هستند؟

پس از حمله به سفارت، حسین ذوالفقاری، معاون سابق امنیتی و انتظامی وزارت کشور درباره مهاجمان گفت: این افراد سازماندهی شده آمدند و بیش از ۱۰ سال است که در کرج و تهران فعالیت می کنند. در مورد فعالیت های خیریه و مذهبی برخی از مسئولان آگاهانه و ناآگاهانه از آنها حمایت کرده اند.

حمله به سفارت عربستان در تهران و کنسولگری این کشور در مشهد باعث شد روابط دیپلماتیک تهران و ریاض قطع شود و تبعات جدی برای سیاست خارجی این کشور داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا