ترندهای روز

این گروه از تهرانی‌ها، امروز مراقب باشند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

شاخص کیفیت هوای پایتخت با قرار گرفتن روی عدد ۱۰۳ همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد.

شاخص کیفیت هوای پایتخت در روز یکشنبه همچنان در شرایط ناسالم برای گروه های حساس قرار دارد و در این شرایط به سالمندان، بیماران قلبی و ریوی، کودکان و زنان باردار توصیه می شود در صورت امکان در خانه بمانند.

همچنین شاخص کیفیت هوای تهران در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۲ و هوا برای گروه های حساس ناسالم بود.

بر اساس اطلاعات موجود از ایستگاه های سنجش کیفیت هوای تهران، سه ایستگاه از مناطق (۱۴-۱۵-۱۷) در وضعیت قرمز و سایر مناطق شهر در شرایط نارنجی یا زرد قرار دارند.

تهرانی ها از ابتدای امسال ۵ روز هوای پاک، ۱۱۱ روز هوای سالم، ۵۴ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و ۲ روز هوای ناسالم را برای همه گروه های سنی تجربه کرده اند.

سال گذشته بر اساس تعداد روزهای شاخص آلودگی، ۱۰ روز هوای پاک، ۲۳۶ روز هوای قابل قبول، ۱۰۷ روز هوای ناسالم برای گروه های حساس و ۱۲ روز هوای ناسالم برای همه گروه ها در فایل شاخص آلودگی هوا ثبت شد. از پایتخت

شاخص کیفیت هوا معیاری برای تعیین روزانه کیفیت هوا و ارتباط آن با سطح سلامت افراد است که در شرایط پاک یا سبز از ۰ تا ۵۰، در شرایط قابل قبول یا زرد از ۵۱ تا ۱۰۰ و در شرایط ناسالم از ۱۰۱ تا ۱۵۰ متغیر است. گروه حساس یا نارنجی، ۱۵۱ تا ۲۰۰ در شرایط ناسالم برای همه یا قرمز، ۲۰۱ تا ۳۰۰ در شرایط بسیار ناسالم یا بنفش، و ۳۰۱ تا ۵۰۰ در شرایط خطرناک یا بنفش.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا