ترندهای روز

این گوشی احتمالا اولین آیفون تاشو در جهان است

پایگاه خبری تحلیلی منتخب (ofoghmihan.ir):

چند سالی است که اخباری در مورد گوشی تاشو اپل که در بین علاقه مندان به آیفون فلیپ معروف است، دست به دست می شود. البته هیچ یک از این شایعات به واقعیت تبدیل نشده و اپل هیچ اظهارنظر رسمی در مورد این گوشی نداشته است. با این حال، گزارش جدید آسیا تودی حاکی از آن است که احتمالاً اولین آیفون تاشو جهان در سال ۲۰۲۶ رسماً رونمایی خواهد شد.

اولین آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ رونمایی خواهد شد

به گزارش دیجیاتو، اولین گوشی تاشو اپل در واقع یک گوشی تاشو خواهد بود و با گلکسی زد فلیپ ۶ رقابت خواهد کرد نه گلکسی زد فولد ۶. ظاهرا اپل در سال جاری فرآیند تحقیق و توسعه این تلفن همراه را آغاز کرده است. بنابراین با توجه به چرخه تحقیق و توسعه دو ساله هر گوشی موبایل کوپرتینویی، می توان سال ۲۰۲۶ را زمان مناسبی برای معرفی این گوشی تاشو جذاب دانست.

این گوشی احتمالا اولین آیفون تاشو در جهان است

به نظر می رسد صفحه نمایش آیفون های تاشو اپل توسط سامسونگ تامین خواهد شد و قراردادی بین این دو شرکت منعقد شده است. همچنین انتظار می رود ابعاد و اندازه این گوشی در حالت باز مشابه آیفون های فعلی باشد. البته در این حالت ضخامت دستگاه در حالت بسته بیش از حد افزایش می یابد.

پیش از این تصور می شد که اولین محصول تاشو اپل یک آیفون نیست، بلکه یک آی پد خواهد بود. اما مشکلاتی که در روند فروش گوشی های اپل در بازار چین به وجود آمده است، مسئولان این شرکت را مجبور به تغییر استراتژی کرده تا آیفون تاشو را در اولویت اصلی خود قرار دهند.

این گوشی احتمالا اولین آیفون تاشو در جهان استSamsung Galaxy Z Flip 6

البته آنچه در این متن می خوانید شایعه ای بیش نیست. بنابراین تا زمانی که اپل رسما تایید کند که آیفون های جدیدش در حال ساخت هستند، به هیچ یک از اخبار و جزئیات نمی توان اعتماد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا