ترندهای روز

این ۱۷ استان، امروز و فردا میزبان بارش‌های بهاری هستند

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

پیش بینی سازمان هواشناسی حاکی از افزایش ابر، رگبار، رعد و برق، رعد و برق و وزش باد شدید موقت در برخی نقاط غبارآلود و برخی مناطق مستعد تگرگ است. اردیبهشت) و فردا پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) در ۱۷ استان کشور رخ می دهد.

کارشناس سازمان هواشناسی کشور با اعلام این خبر گفت: امروز و فردا در استان های اردبیل، گیلان، مازندران، گلستان، خوزستان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شمال سیستان و بلوچستان، چهار پیش بینی می شود. محل بختیاری، کهگیلویه و ” شاهد بویار احمد، اصفهان، کرمان، بوشهر، نیمه شمالی آذربایجان شرقی و غربی خواهیم بود.”

فریبا گودرزی افزود: اخطار نارنجی رنگ امروز برای شمال و شرق استان های خراسان رضوی و خراسان شمالی و فردا پنجشنبه (۲۷) اردیبهشت) برای نیمه شمالی خراسان رضوی، شمال آذربایجان شرقی و اردبیل، کهگیلویه و بویراحمد و نیمه شمالی فارس صادر شده است.

طی اخطار نارنجی هواشناسی احتمال اختلال در سفر، کاهش دید، لغزندگی معابر، آبگرفتگی معابر، جاری شدن آب، طغیان مسیل ها، طغیان رودخانه های فصلی، رعد و برق و تگرگ نیز پیش بینی شده است.

گودرزی ادامه داد: بارش ها تا اوایل هفته آینده ادامه دارد امروز چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت) استان کهگیلویه و بویار احمد و شمال فارس و فردا پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) شرق کرمان باد شدید می وزد. در مناطق مستعد گرد و غبار و طوفان شن دور از انتظار نیست که باعث کاهش دید و کیفیت هوا شود.

تهران نیز در ساعات مختلف روز با نوسانات دمایی ۱۷ و ۲۶ درجه سانتیگراد وزش باد را تجربه می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا