فرهنگ و هنر

این ۲ اقدام در کاهش هیجان معامله گران در بورس موثر است

در این خبر به ۲ اقدام موثر برای کاهش هیجانات بورس پرداخته شده است.


افق میهنی –

مدیرعامل کارگزاری ایمن بورس گفت: اقداماتی مانند محدود کردن دامنه نوسانات یا تغییر حجم مبنا می تواند در کاهش هیجان معامله گران موثر باشد.

حسین احمدی مدیرعامل ایمن بورس با اشاره به لزوم کنترل تاثیر هیجانات ناشی از تحولات سیاسی بر بازار سهام گفت: با توجه به تجربیات موفق گذشته می توان اقداماتی مانند محدود کردن دامنه نوسانات یا تغییر حجم مبنا را انجام داد. موثر در کاهش هیجان معامله گران.

سنا نوشت، حسین احمدی توضیح داد: راهکارهای متعددی برای کنترل هیجانات بازار وجود دارد که یکی از راه حل ها محدود کردن موقت دامنه نوسانات است.

وی تاکید کرد: البته این راهکار باید موقتی باشد، بنابراین در میان مدت بهتر است با همکاری و مشورت مدیران ارشد اقتصادی و فعالان بازار، منابعی برای حمایت از بورس تامین شود.

وی افزود: در چند روز معاملاتی اخیر اکثر سهام منفی شده است، ادامه این هیجان موجب زیان شدید صنایع بزرگ می شود، از این رو انتظار می رفت سازمان بورس با اتخاذ تدابیری برای حفظ حقوق، هیجانات بازار را کنترل کند. از سهامداران خرد

احمدی با تاکید بر اینکه باید به هر طریقی از ریزش بازار جلوگیری کرد، تاکید کرد: اقدام سازمان بورس برای کنترل ریزش قیمت ها تا تثبیت شرایط سیاسی ضروری بود.




آیا این خبر مفید بود؟

بر اساس نتیجه رای موافق و رای مخالف

ارسال برای دیگران:

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا