ترندهای روز

این ۴ استان، منتظر بارش باران سیل‌آسا باشند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

یک کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امشب در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی، گلستان و سمنان بارندگی در حد هشدار نارنجی رخ می دهد که موجب طغیان رودخانه ها در این مناطق می شود.

ˈفریبا گودرزیˈ افزود: برای امشب در خراسان شمالی، ارتفاعات شرق و گلستان، ارتفاعات شمال شرق و سمنان بارش هایی در حد هشدار نارنجی پیش بینی می شود و شرایط برای طغیان رودخانه ها فراهم است و هموطنان در این زمینه اقدامات لازم را انجام دهند. این مناطق .

این 4 استان باید منتظر باران سیل آسا باشند

وی بیان کرد: برای امروز (سه شنبه ۶ شهریور) در اکثر نقاط کشور جوی پایدار پیش بینی می شود و به تدریج در ساعات بعدازظهر با ورود موج ضعیف از شمال شرق کشور، در سواحل دریای خزر، خراسان شمالی و خراسان شمالی پراکنده خواهیم شد. رگبار، گاهی رعد و برق و باد.

گودرزی ادامه داد: روز چهارشنبه در مازندران، غرب گیلان، ارتفاعات البرز مرکزی در زنجان، قزوین، تهران و غرب سمنان رگبار و رعد و برق خواهد بود.

وی بیان کرد: برای دامنه های جنوبی البرز و ارتفاعات شرقی زاگرس در همدان، مکارزی و قم رگبار پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: طی چند روز آینده وزش باد در نواحی شرقی و مرکزی کشور ادامه خواهد داشت و برای روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در مناطق شرقی و مرکزی کشور وزش باد افزایش می یابد. منطقه زابل نیز باد و گرد و خاک خواهد داشت.

وی تصریح کرد: تهران امروز در بعدازظهر وزش باد خواهد داشت و در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه شب احتمال رگبار باران در این استان وجود دارد. بیشینه دمای هوای تهران امروز نیز به ۳۹ درجه سانتیگراد می رسد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا