فناوری

ایکس به‌زودی به کاربرانی که بلاک کرده‌اید اجازه می‌دهد پست‌های عمومی شما را ببینند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

در X Social، کاربرانی که مسدود کرده‌اید به زودی می‌توانند پست‌های عمومی شما را ببینند. این اقدام ممکن است برای برخی از کاربران عجیب باشد و حریم خصوصی آنها را نادیده بگیرد.

ایلان ماسک، مالک X، این موضوع را در حساب کاربری خود تایید کرد و گفت:

“قابلیت مسدود کردن، تعامل کاربر با شما را غیرممکن می کند، اما مانع از مشاهده پست های عمومی نمی شود.”

در حال حاضر، X هنگام مشاهده پست‌های شخصی که شما را مسدود کرده است، پیام «شما مسدود شده‌اید» را نمایش می‌دهد. همچنین، اگر شخصی شما را بلاک کند، نمی‌توانید پاسخ‌ها، تصاویر، ویدیوها، فالوورها و لیست فالوورهای او را ببینید.

گفته می شود که شبکه اجتماعی X این تغییر جدید را ایجاد می کند زیرا مردم می توانند از قبل پست های عمومی کاربران را با حساب کاربری مسدود شده یا بدون حساب مشاهده کنند. البته برخی از کاربران می گویند در صورت خروج از حساب کاربری امکان مشاهده پروفایل افراد وجود ندارد.

عدم علاقه صاحب شبکه اجتماعی X به توانایی مسدود کردن

ماسک در گذشته به وضوح گفته بود که علاقه ای به قابلیت مسدود کردن ندارد. سال گذشته، این شرکت گفت که این ویژگی “معنی ندارد” و “باید به نفع یک شکل قوی تر از بی صدا حذف شود.” او همچنین تهدید کرد که به کاربران اجازه نخواهد داد به جز در پیام های خصوصی، کسی را در این پلتفرم به طور کامل مسدود کنند.

اگرچه عملکرد بلاک در شبکه اجتماعی X همچنان مانع از تعامل شخص با پست های دیگر می شود، کاربران مسدود شده همچنان می توانند پست آن شخص را ببینند و ممکن است به آزار و اذیت او ادامه دهند.

از زمانی که ایلان ماسک مالک شبکه اجتماعی X شد، قوانین مختلف و بعضا عجیب این سرمایه دار جنجالی باعث شد این پلتفرم بسیاری از مخاطبان خود را از دست بدهد.

توییتر که اکنون با نام X شناخته می شود، در سال ۲۰۰۶ تأسیس شد و از زمان آغاز به کار به یکی از محبوب ترین و پرکاربردترین پلتفرم های رسانه های اجتماعی تبدیل شده است. برنامه Threads که محصول شرکت متا است ساختاری مشابه X دارد و با هدف رقابت با این شبکه اجتماعی ساخته شده است. اگر به دنبال آموزش های بیشتر در توییتر هستید، نحوه حذف اکانت X را در جای دیگری توضیح داده ایم.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا