فناوری

«ایکس» به راه اندازی سرویس پرداخت نزدیک شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (ofoghmihan.ir):

ایسنا: شبکه اجتماعی «ایکس» (توئیتر سابق) در راه اندازی سرویس پرداخت پیشرفت کرده و به طرح ایلان ماسک برای تبدیل این برنامه به «اپلیکیشن با هدف عمومی» نزدیک شده است.

بر اساس یافته‌های اخیر نیما اوجی، محقق اپلیکیشن، این شرکت در حال کار بر روی افزودن دکمه «پرداخت‌ها» به نوار پیمایش در زیر برگه نشانک‌ها است. اوجی که دیروز این کشف را انجام داد، به TechCrunch گفت که به ویژگی‌های پرداخت جدید مانند تراکنش‌ها، موجودی‌ها و نقل و انتقالات اشاره دارد.

زمانی که ایلان ماسک اپلیکیشن شبکه اجتماعی را خریداری کرد که در آن زمان توییتر نامیده می شد، پلتفرمی را متصور شد که در آن کاربران می توانند پول را در حساب های X خود ذخیره کنند، پرداخت ها را به سایر کاربران ارسال کنند و به طور بالقوه به حساب های بازار مالی پربازده دسترسی داشته باشند.

آخرین یافته‌ها نشان می‌دهد که راه‌اندازی یک سرویس پرداخت احتمالاً به زودی اتفاق می‌افتد، که مطابق با تاریخ هدف ماسک در اواسط سال ۲۰۲۴ است.

علاوه بر این، این شرکت در حال اخذ مجوزهای انتقال پول است که به X اجازه می دهد در تجارت انتقال پول ایالات متحده فعالیت کند. XPayment، یکی از زیرمجموعه‌های X، هفته گذشته در داکوتای شمالی مجوز دریافت کرد و تعداد کل ایالت‌هایی را که مجوز این شرکت را صادر کرده‌اند به ۳۳ ایالت رساند. مجوزهای انتقال پول توسط X در ماه جولای در آلاباما، کالیفرنیا و ناحیه کلمبیا تأیید شد. سایر ایالت های صدور مجوز عبارتند از: ایلینوی، لوئیزیانا، نبراسکا، نیومکزیکو، کارولینای شمالی، اوهایو، اورگان، کارولینای جنوبی، تنسی، یوتا، ویرجینیا و ویرجینیای غربی.

به گزارش تک کرانچ، با توجه به اینکه «X» در کسب درآمد از طریق تبلیغات با چالش هایی مواجه است، راه اندازی سرویس پرداخت تلاشی برای ایجاد منبع درآمدی جایگزین است. روز سه‌شنبه، این شرکت یک شکایت ضدتراست علیه گروه‌های تبلیغاتی به دلیل تحریم تبلیغاتی که منجر به زیان مالی قابل توجهی برای X شد، تنظیم کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا