فناوری

ایکس روی دکمه دیسلایک برای ریپلای‌ها کار می‌کند

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

شبکه اجتماعی X ایلان ماسک ظاهراً در حال توسعه ویژگی «نپسندیدن» است که پاسخ‌ها به پست‌ها را رتبه‌بندی می‌کند. در واقع با توجه به کدهای کشف شده در نسخه iOS برنامه X، این دکمه به صورت نماد قلب شکسته ظاهر می شود و در کنار دکمه Like قرار می گیرد.

حتی قبل از اینکه ماسک توییتر را بخرد، این شرکت در حال آزمایش دوست نداشتن بود. البته در آن زمان توییتر هر دو دکمه رأی موافق و مخالف را آزمایش کرده بود. اما گزارش جدید حاکی از آن است که X در نظر دارد فقط یک دکمه برای رای منفی به پاسخ‌ها ایجاد کند تا پاسخ‌های بهتر زودتر در پست‌ها نشان داده شوند.

گزارش هایی در مورد دکمه Dislike X

کد این ویژگی توسط یک مهندس معکوس در X کشف شد. او همچنین تصویری را منتشر کرد که ۳ آیکون مربوط به این ویژگی را نشان می دهد. همچنین طبق اطلاعات، X پس از ثبت رای منفی از کاربران می خواهد که آن را تایید کنند.

با این حال، هنوز مشخص نیست که آیا X قصد دارد این ویژگی را به همه پست‌های پلتفرم خود ارائه دهد یا فقط می‌توان پاسخ‌ها را دوست نداشت.

کاربر دیگری نیز ویدئویی را به اشتراک گذاشت که نحوه عملکرد دکمه دوست نداشتن را نشان می دهد. کاربر همچنین ادعا کرد که دکمه Dislike X در حال حاضر فقط برای پاسخ در دسترس است، اما او دقیقا مطمئن نیست که آیا بعداً تغییر خواهد کرد یا خیر.

علاوه بر این، ظاهراً یک دکمه دوست نداشتن برای یکی از کارمندان X نیز مشاهده شده است. این کارمند ویدیویی از این ویژگی منتشر کرده بود که اکنون حذف شده است.

با انتشار گزارش‌های بیشتر در مورد دکمه دوست نداشتن، به نظر می‌رسد X در حال انجام آزمایش‌های عمومی گسترده‌تری با کاربران بیشتری است.

منبع: دیجیاتو

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا