بانک و بیمه

باخت بزرگ بانک ها با بی توجهی به نسل Z| بانک ها با  نسل خوره اطلاعات، مشاوره و رمز ارز چه کنند؟

بازار؛ گروه بانک و بیمه: موسسات مالی اغلب در مورد منحصر به فرد بودن نسل Z (متولدین بین سال های ۱۹۹۶ تا ۲۰۱۶) سردرگم می شوند، اما درک نادرست از این گروه گیج کننده می تواند برای بانک ها و موسسات مالی بسیار پرهزینه باشد.

اگرچه نگرش این نسل نسبت به پول و مسائل مالی گاهی با نگرش نسل های قدیمی تر همخوانی دارد، اما تعجب نکنید که آنها گاهی در این زمینه کاملاً متفاوت فکر و عمل می کنند.

واضح است که نسل Z شهروندان دیجیتالی هستند که محصولات و خدمات مورد نیاز خود را از طریق اینترنت جستجو می کنند. بنابراین دنیای مجازی راهی موثر برای برقراری ارتباط با آنهاست. بنابراین اگر بانک یا موسسه ای در این زمینه عقب بیفتد، جبران آن بسیار دشوار خواهد بود.

فراموش نکنیم که سهم این نسل از بازار کار با تکمیل تحصیلات خود به تدریج افزایش خواهد یافت و بنابراین با جهش های متناسب در قدرت خرید و سرمایه گذاری، نفوذ آنها افزایش خواهد یافت، به خصوص که اکنون کل این بخش جمعیتی در حال از بین رفتن است. کامل شده و شاهد موفقیت های اولیه هستیم.

برای جلب توجه این بخش و افزایش میزان سرمایه گذاری، شرکت ها و موسسات مالی باید بدانند که چه چیزی برند آنها را برای این نسل جذاب و جذب می کند.

برای ایجاد روابط پایدار با نسل Z، بانک‌ها باید حضور فیزیکی خود را با پیشنهادات دیجیتال رقابتی ترکیب کنند – از جمله متاورسی که بسیاری از اعضای این نسل وقت خود را در آن سپری می‌کنند.

تجربه فیژیتال فیژیتال راه حل است

اصطلاح «فیزیکی» به حذف شکاف بین واقعیت و دنیای مجازی از طریق استفاده از فناوری‌های مدرنی اشاره دارد که به شرکت‌ها کمک می‌کند تا شکاف ارتباط با مشتریان خود را پر کنند. این مفهوم از دو کلمه فیزیکی و دیجیتالی گرفته شده است.

اگرچه نسل Z در دنیای دیجیتال رشد کرده است، اما مزایای زیادی وجود دارد که باعث می‌شود آنها بانک‌های سنتی را ترجیح دهند. یکی از دلایل اعتماد این نسل به بانک های سنتی این است که آنها از داده های خود بیشتر از دنیای مجازی محافظت می کنند.

طبق نظرسنجی جهانی احساسات مصرف‌کننده انجمن اولیور وایمن (GCS)، ۴۳ درصد از نسل Z گفتند که شعب سنتی بانک‌های آجری معمولاً مهم هستند زیرا به آنها «آرامش ذهن» می‌دهند.

با این حال، برای ایجاد روابط پایدار با نسل Z، بانک‌ها باید حضور فیزیکی خود را با پیشنهادات دیجیتال رقابتی ترکیب کنند – از جمله متاورسی که بسیاری از اعضای این نسل وقت خود را در آن سپری می‌کنند.

بانک‌ها همچنین باید خدماتی را ارائه دهند که تمایل این نسل به راحتی، انتخاب، ارزش افزوده، پایداری و سفارشی‌سازی را برآورده کند.

این نسل از ابزارهای نوآوری دیجیتال استقبال می کند زیرا ۷۲٪ تأیید کرده اند که از برنامه Neobank به عنوان ابزار اصلی بودجه خود استفاده می کنند.

تجربه دیجیتال را فوق العاده کنید

تقریباً همه مؤسسات مالی در حال حاضر خدمات خود را از طریق اینترنت ارائه می دهند، اما بهره وری به تنهایی برای نسلی است که ذهن آنها با گوشی های هوشمند در دست باز می شود. کافی نخواهد بود

طبق نظرسنجی انجام شده توسط انجمن اولیور وایمن، حدود ۷۳ درصد از آنها تأیید کردند که تجربه مشتری نقش مهمی در تعیین برند مورد علاقه آنها دارد. آنها آرزو می کنند که ابزارهایی برای مدیریت پول، یادگیری از همسالان خود و احساس خوب داشته باشند.

بنابراین، این نسل به ابزارهای نوآوری دیجیتال متکی است: ۷۲ درصد گفتند که از برنامه نئوبانک – نوعی بانک مستقیم که فقط از خدمات بانکداری آنلاین بدون شبکه های شعب فیزیکی سنتی استفاده می کند – به عنوان ابزار استفاده می کنند. عمدتاً در بودجه بندی استفاده می شود.

بهترین شرکت‌های دیجیتال برای بستن معاملات یا انتخاب محل سرمایه‌گذاری، تجربه کاربری روانی با گرافیک و اطلاعات جذاب ارائه می‌دهند.

تقریباً نیمی از نسل Z در بازار سهام سرمایه‌گذاری می‌کنند و احتمال شروع سرمایه‌گذاری تا سن ۲۱ سالگی نسبت به Millennials (متولدین ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۵) ۴۵ درصد بیشتر است و دو تا چهار برابر بیشتر از نسل X (متولد بین اوایل دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۶۰) است. ۱۹۹۵). اوایل دهه ۱۹۸۰). )

درگیر شدن با هوش سرمایه گذاری نسل Zز»

اگر مدیران مالی معتقد باشند که سرمایه گذاران جوان امروزی بیشتر شبیه سرمایه گذاران دیروز هستند، خطر از دست دادن نسل Z را دارند. این نسل با سرمایه گذاری بیشتر از نسل های قبلی و در طیف گسترده تری از طبقات دارایی، چه سنتی و چه مجازی، مشخص می شود.

آنها همچنین نسبت به پیشینیان خود متنوع‌تر هستند، بنابراین شرکت‌ها باید این رفتار و آنچه را که آنها را هدایت می‌کند درک کنند و پیشنهادات خود را بر این اساس تطبیق دهند.

نزدیک به نیمی از نسل Z در بازار سهام سرمایه گذاری می کنند و احتمال شروع سرمایه گذاری تا سن ۲۱ سالگی نسبت به Millennials (متولدین ۱۹۸۵ تا ۱۹۹۵) ۴۵ درصد بیشتر است و دو تا چهار برابر بیشتر از نسل X (متولدین اوایل دهه ۱۹۶۰ و ۱۹۹۵). اوایل دهه ۱۹۸۰). ).

بر اساس داده‌های نظرسنجی، ۴۲ درصد از سرمایه‌گذاران نسل Z در حال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند، در مقایسه با ۳۸ درصد از هزاره‌های دهه‌های ۶۰ و ۷۰، ۲۲ درصد از نسل X و ۷ درصد از نسل X. انفجار جمعیت (۱۳۲۴ تا ۱۳۴۲ میلادی) “بیبی بومرها.” “

بدتر از آن این است که آنها مبالغ کمی را پس انداز نمی کنند، زیرا نظرسنجی اخیر بلک راک نشان می دهد که این آمار جمعیتی حدود ۱۴ درصد از درآمد آنها را پس انداز می کند.

همچنین جای تعجب نیست که اولین نسلی که از زمان معرفی بیت کوین به سن رسیده است، اشتهای زیادی برای ریسک دارد و روی ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های مجازی سرمایه گذاری می کند.

بر اساس داده‌های نظرسنجی، ۴۲ درصد از سرمایه‌گذاران نسل Z در حال سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال هستند، در مقایسه با ۳۸ درصد از هزاره‌های دهه‌های ۶۰ و ۷۰، ۲۲ درصد از نسل X و ۷ درصد از نسل X. انفجار جمعیت (۱۳۲۴ تا ۱۳۴۲ میلادی) “بیبی بومرها.” “

زنان Gen Z نیز ۵۰ درصد بیشتر از سایر نسل ها در دارایی های دیجیتال سرمایه گذاری می کنند.

با این حال، درست مانند بانکداری، علاقه این سرمایه گذاران جوان به ارزهای دیجیتال لزوماً به معنای رد منابع مالی سنتی نیست.

یک نظرسنجی جهانی احساسات مصرف کننده نشان داد که نسل Z نسبت به نسل های قدیمی تر نسبت به ایده ارزهای دیجیتال رسمی (که توسط بانک های مرکزی کشورها صادر می شود) بازتر است.

آنها به دنبال رمزگذاری دیجیتال دارایی های مالی دنیای واقعی مانند سهام و اوراق قرضه هستند تا تجارت خود را در فناوری بلاک چین فعال کنند.

هنگامی که تصورات غلط را کنار بگذارید، تشخیص نسل Z برای اینکه چه کسی هستند و تمرکز بر تأمین آینده مالی آنها آسان تر می شود. آنها مصمم هستند در حالی که گرسنه دریافت اطلاعات و مشاوره هستند، کنترل پول خود را حفظ کنند

تصحیح سوء تفاهم ها

هنگامی که تصورات غلط را کنار بگذارید، تشخیص نسل Z برای اینکه چه کسی هستند و تمرکز بر تأمین آینده مالی آنها آسان تر می شود.

آنها مصمم هستند در حالی که گرسنه دریافت اطلاعات و مشاوره هستند، کنترل پول خود را حفظ کنند. آنها حاضرند روی ارزهای دیجیتال و سایر دارایی های مجازی ریسک کنند، حتی اگر پس انداز خود را در سهام، اوراق قرضه و سایر دارایی های سنتی سرمایه گذاری کنند.

آنها چیزی کمتر از خدمات عالی، در سطح جهانی و اتصال دیجیتال ۲۴/۷ نمی پذیرند.

افزایش تعداد نسل Z به این معنی است که این نگرش ها و ترجیحات به زودی بر بازار مسلط خواهند شد. بنابراین، موسسات مالی که می خواهند این بخش را جذب کنند، باید ارزش های آن را درک کنند و از آن استقبال کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا