ترندهای روز

بارش باران طی روزهای آینده در این استان‌ها

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران خطرات جوی سازمان هواشناسی از بارش پراکنده باران طی روزهای آینده در برخی استان ها خبر داد.

در روزهای آینده در این استان ها بارندگی خواهد بود

صادق ضیائیان در خصوص وضعیت آب و هوای استان های مختلف کشور گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی هواشناسی امروز (۲۸ خرداد) در ارتفاعات البرز مرکزی و زاگرس و در کرمان و سیستان و سیستان بارش پراکنده خواهد بود. استان های بلوچستان، رگبار، رعد و برق و وزش باد شدید. انتظار می رود موقتی باشد. روز شنبه (۲۹ خرداد) بارش باران در شمال غرب، برخی مناطق غرب، شرق هرمزگان و جنوب سیستان و بلوچستان ادامه دارد.

وی ادامه داد: روز یکشنبه (۳۰ خرداد) در شمال غرب رگبار و رعد و برق و در کردستان، همدان، مرکزی و زنجان بارش پراکنده باران خواهد بود. روز دوشنبه (۳۱ خرداد) در غرب، شمال غرب، غرب سواحل دریای خزر و برخی مناطق استان های قزوین و البرز بارش پراکنده خواهیم داشت. روز سه شنبه (۲۲ خرداد) بارش سیل آسا در اردبیل و بارش پراکنده در همدان، مرکزی، زنجان، قزوین، شرق لرستان، غرب اصفهان، گیلان، غرب مازندران و ارتفاعات البرز و زاگرس ادامه دارد.

به گفته رئیس مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران مخاطرات جوی سازمان هواشناسی، طی پنج روز آینده وزش باد شدید در شرق کشور (به ویژه منطقه زابل) رخ می دهد که موجب خیزش گرد و خاک می شود. در مناطق مستعد همچنین طی سه روز آینده شرق دریای عمان مواج است.

وی با اشاره به وضعیت جوی پایتخت طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۹) خردادصاف تا کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر ۳۴ درجه سانتیگراد و برای یکشنبه (۲۰) خرداد) صاف تا کمی ابری و وزش باد با حداقل دمای ۲۵ و حداکثر دمای ۳۴ درجه سانتیگراد.

ضیائیان در پایان گفت: اردبیل با کمینه دمای ۷ و ۸ درجه سانتیگراد و اهواز با حداکثر دمای ۴۷ و ۴۸ درجه سانتیگراد خنک ترین و گرم ترین مراکز استان ها فردا و پس فردا پیش بینی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا