محیط زیست

بارش باران و رعد و برق آسمان اصفهان را فرا می‌گیرد/ هوا گرم‌تر می‌شود

لیلا امینی در گفت و گو با خبرنگار ایران تحلیل در خصوص پیش بینی هوای استان اصفهان اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی حاکی از وضعیت جوی پایدار تا اواسط روز یکشنبه ۲۳ اردیبهشت در سطح استان است.

وی افزود: بر این اساس از بعدازظهر یکشنبه با ورود سامانه ناپایدار جو ناپایداری تا روز چهارشنبه پیش بینی می شود. بیست و ششم اردیبهشت ادامه دارد بنابراین از امروز تا اواسط یکشنبه شرایط جوی صاف تا کمی ابری گاهی وزش باد است.

رئیس اداره پیش بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان ادامه داد: از بعدازظهر یکشنبه هفته آینده افزایش ابر، وزش باد لحظه ای، گرد و خاک، باران، گاهی رگبار و رعد و برق خواهد بود. ، و رگبار تگرگ در مناطق مستعد. این سامانه تا روز چهارشنبه فعال خواهد بود.

امینی با بیان اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده یک تا سه درجه گرمتر می شود، گفت: حداکثر دمای هوای کلانشهر اصفهان در گرم ترین ساعات امروز به ۲۶ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دمای صبح فردا به ۱۱ درجه سانتی گراد خواهد رسید. .

وی خاطرنشان کرد: با درود با دمای ۲۸ درجه سانتیگراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای ۱- درجه زیر صفر گرم ترین و خنک ترین مناطق استان است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا