ترندهای روز

بار دیگر دعوا بر سر شارژ ساختمان و نظافت راه پله منجر به قتل شد

پایگاه خبری تحلیلی افق میهن (irtahlil.com):

کارکنان حراست یکی از بیمارستان های جنوب تهران شامگاه چهارشنبه بیست و هفتم تیرماه از مرگ مشکوک مرد جوانی بر روی تخت اورژانس به مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ خبر دادند.

ماموران پس از بررسی های اولیه متوجه شدند مرد متوفی فردی است که ساعت ۱۹ همان روز بر اثر درگیری خونین در ساختمانی چهار طبقه مجروح شده است.

تحقیقات اولیه و جمع آوری اطلاعات پرونده حاکی از آن بود که مقتول ۲۵ ساله در جریان درگیری با ۳ برادر افغان در ساختمانی چهار طبقه واقع در میدان خراسان مجروح شده است. همچنین مشخص شد همسر برادر مقتول که باردار است لحظه به لحظه صحنه درگیری را مشاهده کرده است. به این ترتیب با وجود شرایط نامناسب این زن، از او برای توضیح ماجرا بازجویی شد.

زن باردار گفت: من و همسرم دو سال یک واحد در طبقه چهارم این ساختمان اجاره کرده بودیم. این برادران که یکی از آنها برادر شوهرم را کشت، با مادرشان زندگی می کردند و یک سال آپارتمان طبقه سوم را اجاره کردند. در مورد نظافت پله ها و شارژ با آنها اختلاف داشتیم. در زمان حادثه همسرم برای ماموریت کاری از تهران رفته بود و من تنها بودم. ۳ برادر برای دریافت شارژ ساختمان جلوی درب منزل ما آمدند و در همان ابتدا به دلیل مسائل قبلی ساختمان مشاجره لفظی شد و فحاشی کردند. خیلی زود موضوع را تلفنی با همسرم در میان گذاشتم. ماجرا را برای برادرش تعریف کرد و ساعتی بعد برادر شوهرم برای رفع مشکل و کمک به ساختمان آمد اما این بار ۳ برادر با او درگیر شدند و او را با چاقو زدند و فرار کردند. سپس من و همسایه‌ها به سرعت برادر شوهرم را به بیمارستان رساندیم، اما دکترها نتوانستند کاری انجام دهند و هر کاری کردند فایده‌ای نداشت.

تیم جنایی پس از دریافت این اطلاعات به منزل ۳ متهم رفته و آنها را در حالی که مشغول جمع آوری وسایل برای فرار و بازگشت به افغانستان بودند دستگیر کردند.

در حالی که چاقویی که ابزار قتل بود از متهمان کشف نشد و گویا آن را دور انداخته اند، تحقیقات از ۳ برادر آغاز شد. آنها مدعی شدند که نمی دانند چه کسی به مقتول ضربه زده است و حتی ضربه چاقو به قفسه سینه مقتول را در بازجویی ها تکذیب کردند. اما همسایه ها که شاهد درگیری خونین منجر به قتل بودند، اظهارات آنها را رد کردند و گفتند که یکی از ۳ برادر ضربه مهلک را زده است.

در نهایت با تکمیل تحقیقات صحنه جنایت در ساختمان مورد نظر و ثبت گزارش تیم درمانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ برای ادامه تحقیقات در رابطه با این پرونده مأموریت یافتند.

همچنین بنا به دستور قاضی تشخیص جسد مقتول برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و متهمان برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا