بانک و بیمه

بازاریابی و جذب منابع از جمله اولویت‌های اصلی بانک سینا در سال ۱۴۰۴ است

دکتر علی عبدالی به نقل از چهار استراتژی اصلی این بانک در سال جاری ، مانند سال گذشته ، به عنوان ترازنامه ، بانکداری ارز ، بانکداری دیجیتال و بانکداری اجتماعی: همراه با این استراتژی ها ، برنامه هایی مانند سرمایه ، الزامات بانک مرکزی ایران ، شعب ، شعبه ها را افزایش می دهد.
وی بر اهمیت تسهیلات مدیریت سازمانی تأکید کرد: ارتقاء کارکنان در این خط یکی از اولویت های جدی بانک است و همه اعضای این ولسوالی باید خود را در نقش مدیران پیشرو ببینند و استراتژی های بانک را برآورده کنند.
در پایان ، مدیرعامل Sina Bank به اهمیت بازاریابی و جذب منابع اشاره کرد: بازاریابی فقط یک کار نیست ، بلکه کلیه کارمندان بانک از شعب تا کارمندان در این زمینه شرکت می کنند. هر اقدامی در زمینه بازاریابی باید با دانش ، آگاهی و برنامه ریزی دقیق انجام شود.
دکتر Khodabakhsh ، رئیس هیئت مدیره بانک سینا ، همچنین متوجه لزوم دستیابی به اهداف مشخص شد و گفت: “با کار و پشتکار همکاران و اجرای برنامه های بهبود و توسعه ، شاهد رشد منابع بانک سینا و دستیابی به اهداف سال گذشته بودیم.”
وی همچنین مطالبات مؤثر در مورد موفقیت و بهبود عملکرد بانک را بیان کرد و گفت: “از این نظر ، این نظر باید در صدر همه چیز ، بازاریابی هدفمند و هوشمندانه باشد.” مکان مناسب و محل قرارگیری شاخه ها اقدامات دیگری است که برای بهبود عملکرد و افزایش سهم بازار بانک همیشه باید در نظر گرفته شود.
هیئت مدیره بانک سینا گفت: “امسال بانک سینا ۵ ساله است و به بلوغ سازمانی رسیده است و آنچه باید در توسعه و توسعه بانک مورد توجه قرار گیرد جانشین و استفاده از استعدادهای موجود در بانک است.”
وی افزود: “بانک و جامعه از طریق تغییرات فناوری توسعه می یابند و ما باید هنگام انتخاب همکاران جدید و پی در پی ، نظرات جدید و مدرن را در نظر بگیریم.”
شایان ذکر است که این روز در تهران با حضور مدیرعامل ، هیئت مدیره ، هیئت مدیره ، رئیس ستاد و رئیس ادارات مستقل در تهران در تهران اتفاق می افتد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا