خودرو

بازار خودرو بهم ریخت | قیمت خودرو امروز سر به فلک گذاشت


آنچه دیگران می خوانند:

به گزارش ایران تحلیل: قیمت خودرو امروز شنبه اعلام شد. بر اساس تعرفه های اعلام شده قیمت خودرو افزایش یافته است. قیمت خودرو دائما در نوسان است. عوامل مختلفی بر قیمت خودرو تاثیر می گذارد. قیمت خودرو در ایران مهم است. قیمت خودرو بین بازار آزاد و درب کارخانه تفاوت قابل توجهی وجود دارد. در زیر می توانید قیمت فعلی خودرو را مطالعه کنید.

افزایش قیمت خودرو امروز ۳۰ دی ۱۴۰۲

گزارش های تجربی نشان می دهد که دناپلاس اتوماتیک توربو آپشن مدل ۱۴۰۲ در هفته گذشته ۷۵ میلیون تومان در بازار گران شد و قیمت آن به یک میلیارد تومان رسید.

همانطور که از توسعه بازار خودرو نشان می دهد، پژو پارس ELX-TU5 مدل ۱۴۰۲ هفته گذشته با ۳۰ میلیون تومان افزایش به قیمت ۷۳۵ میلیون تومان فروخته شد. اما قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۲ در بازار با ۳۰ میلیون تومان افزایش به ۷۴۰ میلیون تومان رسید.

گیربکس V1 مدل ۱۴۰۲ هفته گذشته با ۲۵ میلیون تومان افزایش معادل ۷۵۰ میلیون تومان در بازار خودرو به فروش رسید. تیبا ۱۴۰۱ بنزین کش SX با ۲۵ میلیون تومان افزایش ۳۸۰ میلیون تومان فروخته شد.

گزارش های تجربی نشان می دهد که دناپلاس اتوماتیک توربو آپشن مدل ۱۴۰۲ در بازار ۷۵ میلیون تومان گران شده و قیمت آن به یک میلیارد تومان رسیده است. همچنین راناپلاس با افزایش ۳۵ میلیون تومانی ۵۸۵ میلیون تومان فروخته شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین کوییک آر پلاس اتوماتیک ۴۹۰ میلیون تومان با افزایش ۱۵ میلیون تومانی به فروش رسید.


دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا