ترندهای روز

بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت پژو، تیبا، هایما، کوییک و شاهین + جدول

پایگاه خبری تحلیلی ایران تحلیل (irtahlil.com):

روند قیمت خودروهای پرطرفدار داخلی و مونتاژی در بازار امروز با ثبات گزارش شده است و فعالان بازار خودرو پیش بینی می کنند این روند در روزهای آینده نیز ادامه داشته باشد. تثبیت قیمت خودروهای داخلی و مونتاژی از شنبه هفته گذشته آغاز شد و امروز وارد دوازدهمین روز خود شد.

اختضان نیوز نوشت: گرم شدن تنور ایران تحلیلاتی یکی از دلایلی است که ثبات قیمت را در بازار خودرو به همراه داشت. از سوی دیگر تغییر نکردن قیمت دلار نیز در این روند بی تاثیر نبوده است. دلار در هفته گذشته در یک محدوده چرخشی بوده و همین عامل باعث شده تا فعالان بازار خودرو از آن به عنوان عاملی موثر در این بازار یاد کنند.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک»، «پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک»، «هایما S7»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو پارس LX» و «رانا پلاس» مورد ارزیابی قرار گرفت.

بازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت پژو تیباهایما کوییک و شاهین + جدولبازار خودرو به کما رفت/ آخرین قیمت پژو تیباهایما کوییک و شاهین + جدولبر اساس اطلاعات قیمتی، قیمت «دنا پلاس توربو اتوماتیک» در بازار امروز کشف نشد. با بررسی بازار می توان گفت که «پژو ۲۰۷ اتوماتیک» ۸۹۰ میلیون تومان قیمت گذاری شده و تغییری نداشته است. «هایما اس ۷» نیز یک میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان باقی ماند. همچنین ارزیابی ها نشان می دهد «تارا وی ۲ اتوماتیک» امروز در بازار ۹۲۵ میلیون تومان قیمت داشت و تغییری در قیمت نداشت. «رانا پلاس» نیز بدون تغییر در بازار ۶۱۸ میلیون تومان قیمت داشت. اما در میان پرطرفدارترین ایران خودرو «پژو پارس ال ایکس» امروز ترمز گرفت و روی ۸۳۵ میلیون تومان باقی ماند.

photo_2024-06-19_17-18-34

قیمت محصولات سایپا

در بین محصولات سایپا، امروز قیمت خودروهای «شاهین جی»تیبا EX هاچبککوییک دنده R، “کوییک Geared S، “اطلس” و “ساینا Geared S” مورد ارزیابی قرار گرفتند.از سوی دیگر امروز “شاهین جی” ۷۲۰ میلیون تومان در بازار ماندگار شد.خانوادگی کوییک با این شرایط امروز هم بدون تغییر ماندند. کوییک دنده ای “R” در بازار ۴۴۱ میلیون تومان قیمت داشت و “کوییک دنده «S» نیز ۴۲۰ میلیون تومان قیمت داشت. ارزیابی بازار همچنین نشان می دهد که “تیبا هاچ بک EX 420 میلیون تومان است و قیمت آن تغییری نکرده است. تحلیل بازار نیز نشان می دهد «ساینا دنده اس» در بازار ۴۲۹ میلیون تومان قیمت داشت و قیمت «اطلس» در بازار ۵۶۸ میلیون تومان بدون تغییر باقی ماند.

photo_2024-06-19_17-18-33

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا