فناوری

بازار خودرو در اولین روز سال میلادی به تعطیلات رفت + جدول قیمت

به گزارش Oxtan News; در هفته های اخیر بازار خودرو شکل هیجانی به خود گرفته بود و اکثر خودروها با رشد در بازار قیمت گذاری شدند، روندی که نسبت به دیروز تغییر کرد و خودروهای داخلی با کاهش و ثبات در بازار قیمت گذاری شدند که البته شاهد بودیم. . افزایش جزئی در قیمت برخی خودروها، اما این رشد ثابت نبود و مدام در حال تغییر بود.

بر اساس تحلیل بازار امروز، دلار به نرخ روز گذشته بازگشت که نشان داد این نوسانات تنها شامل بازار خودرو نمی شود.

به گفته فعالان بازار خودرو، در روزهای اخیر روند قیمت متوقف شده و بازار تغییر جهت داده است، اما در خصوص اینکه آیا این تغییر جهت ادامه خواهد داشت یا بازار شکل جدیدی به خود می گیرد، فعالان بازار خودرو معتقدند باید منتظر ماند. کمی

قیمت محصولات ایران خودرو

بررسی های بازار نشان می دهد سایپایی ها امروز بدون تغییر وارد بازار شدند اما قیمت خودروهای ایرانی با نوساناتی همراه بود به طوری که «تارا اتومات V2» تنها خودرویی بود که در بازار امروز ۶ میلیون افزایش قیمت داشت. اما در میان سایر محصولات ایران خودرو، امروز شاهد کاهش ۲ میلیونی برای «هایما اس ۸» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک» بودیم.

در بین محصولات ایران خودرو، قیمت «پژو ۲۰۷ دنده ای»، «هایما اس ۸»، «تارا اتوماتیک V2»، «پژو ۲۰۶ دنده ای»، «دنا پلاس ۶ دنده ای توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتیک AT» ارزیابی شد.

بر اساس اطلاعات قیمت این گزارش، در بازار امروز «پژو ۲۰۶ دنده ای» ۴۹۵ میلیون تومان قیمت داشت و قیمت نسبت به روز گذشته تغییری نداشت. اما «هایما اس ۸ پلاس» امروز افت داشت و با افت ۲ میلیون و یک میلیارد و ۶۷۵ میلیون تومانی در بازار قیمت گذاری شد. همچنین ارزیابی ها نشان می دهد در بین خودروهای ایرانی، «تارا اتوماتیک V2» تنها خودرویی است که امروز افزایش قیمت داشت و با افزایش ۶ میلیون تومانی، ۸۰۶ میلیون تومان در بازار به فروش رسید.

از سوی دیگر بررسی ها نشان می دهد در میان مدل های پرطرفدار ایران خودرو امروز، «دنا پلاس ۶ دنده ای توربو» ۸۰۳ میلیون تومان قیمت داشت و ۲ میلیون افت داشت، اما «دنا پلاس توربو اتوماتیک» بدون تغییر در بازار ۸۴۵ . میلیون تومان همچنین تحقیقات نشان می دهد پژو «۲۰۷ دنده ای» امروز در بازار بدون تغییر ۶۵۵ میلیون تومان قیمت گذاری شد.

قیمت محصولات سایپا

از بین محصولات سایپا، قیمت شاهین جی،تیبا بوکسر اس ایکس»، «تیبا “هچ بک EX”کوئیک دنده R، “کوئیک Gear S و Saina Gear S مورد ارزیابی قرار گرفتند.

بر اساس اطلاعات قیمت کتاب، «شاهین جی» امروز در بازار ۶۰۸ میلیون تومان قیمت داشت و نسبت به روز گذشته تغییری نداشت. قیمت خانوادگی کوئیک امروز تغییری نکرد و با این شرایط قیمت «دنده کوئیک ر” در بازار بدون تغییر ۳۶۰ میلیون تومان و “کوئیک دنده اس» نیز ۳۶۰ میلیون تومان قیمت داشت.

از سوی دیگر، ارزیابی بازار نشان می دهد که تیبا صندوقدار امروز ۳۳۷ میلیون تومان قیمت داشت و تغییری نداشت تیبا ۲ معمولی هم بدون تغییر ۳۴۵ میلیون تومان. بررسی بازار نیز نشان می دهد که قیمت «ساینا گیر اس» امروز تغییری نکرده و این خودرو امروز ۳۸۲ میلیون تومان قیمت خورد.

اقتصاد 11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا